OYUNCULAR...
NAZLI=Nazlı ARIZA bir tip 17 yaşında .Ve bu yaşına kadar hiç sevgilisi olmamış.İçine kapal bir tip VE HİÇ AŞIK OLMAMIŞ...
SELİN=Selin süslü pakizemiz çok duygusal ve çocuksuz bir ruhu var.NAZLI ile ikizler ama nazlı selinde 00:30 saat daha büyük.
SAVAŞ=On beş yaşından beri içine kapalı bir tip.Savaş 18 yaşında.O olaydan sonra piskeyatrilere vb. Yerlerde yatmıştır.Bir kez Aşık olmuştur.Yani olduğunu sanıyor.Savaşın simsiyah bir motoru var.
Ali=Ali namı di yer Aliş yada Maviş.Halukun birinci eşinin oğlu.Savaşla kuzenler o da 18 yaşında.Ikisinde aynı gün de doğmuşlar.Ama 15 yasindan beri hiç konuşmuyorlar küs değiller sadece konuşmuyorlar.
MELİSA =Savaşın ilk Aşkı.Para için SAVAŞI tek etmiş.Ve bir anda ortadan kaybolmuştur.
Güneş Hanım=Güneşin tatlı mı tatlı üç kızı var.En küçükleri peri.Güneş 30 yaşında.Pozitif bir insan..
Peri=Ailenin en küçük kızı.Hiç Aşık olmamış ve kendi halinde bir insan.Hayvanları çok seven ve bilgisayar işinde de iyi biri...
Haluk Kişisi=Haluk kişisi Güneşi izleyip fotoğrafını çekip kendine takıntı yapmıştır.Ama bundan kimsenin haberi yoktur.Bunun yüzünden sevildan ayrılmıştır.
SEVILAY=Ali nin annesi ve haluk kişisini eski eşi SEVILAY halugu hala seviyodur ve onu almak için elinden geleni yapar.Haluk la ayrılmış olmalarına rağmen...
RAGNA HANIM=Savaşın namı di yer annesi rana hanım.Büyük bir modacı dır ve kocam bir holdingi vardır kendisinin.
Ve daha bir çok oyuncu.Umarım beğenirsiniz hikaye mi.Desteğinizi bekliyorum.Tüm ♡SAVNA♡ ♡ALSEL♡