Stella Bloom'u okula sokmak için Bloom'u Callisto'lu Prenses Varanda olarak tanıttı.
Herkes öğlene kadar boştu. Ve dersler saat 08:00 de başlıyordu.
Kızlar yemek yemeye gittiler. Bloom annesi Vanessa ile konuşuyordu ki bir anda arkasından geçen Nut'ı gördü. (Aslında tanımıyor) Bu Stella'ya saldıran canavardı. Bloom onu takip etti ve saklandı. (Trix) Icy, Darcy, Stormy ve Nut konuşurlarken, Darcy;
-Biri bizi dinliyor!, der. Ve Bloom'u bulurlar. Bloom " ben bir periyim" der. Ama sadece minik bir şey yapar. Trix ona işkence yaparlar. Bloom halsiz düşünce de Icy onu dondurur. Daha sonra Stella, Flora, Musa ve Tecna gelirler. Biraz savaştıktan sonra, Bloom'u alıp ışınlanırlar.
Kimse yok diyerek okula giren Stella, Flora, Bloom, Musa ve Tecna Griselda'nın ve Müdire Faragonda'nın onları görmesiyle yakalanırlar.
Faragonda, Bloom'a "sence anlatman gereken bir şey yok mu?" Diye sorar.
Bloom; " Var, Müdire Faragonda, aslında ben Varanda değilim. Ben Bloom'um!"der. Stella;
"Aah, hepsi benim yüzümden!" Der.
Bloom; "Ama Müdire Faragonda beni okuldan atmayın, ben perilere hep inandım." Der.
Griselda; " Ama yalan asla affedilemez!" Der.
Faragonda; " Griselda, sonuçta Bloom da buraya peri olmak için gelmiş. Üstelik peri sihri olmasaydı bariyeri geçemezdi!" Der.
"Şimdi sessizce odanıza gidin!" Der Faragonda.
Kızlar sevinçten dört dönerler ve odaya giderler ve orada şunu düşünürler.
Bloom;" Eğer grup olacaksak, bir adımız olmalı! Bence winx olsun!" Der.
Stella; " Süper beşli nasıl?" Der.
Tecna, Flora, Musa"hayır!" Der.
Tecna, Flora,Musa" Winx olsun!" Derler. Böylece grubun adı winx olur.
Tecna "Pekii, ama winx ne demek?" Der.
Bloom " Hiç bir şey, Sadece Winx!" Der.....
♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧♡♧
Arkadaşlar bütün bölümlerde bazı yerleri atlıyorum. İsterseniz kendiniz izleyerek o kısımları görebilirsiniz. Ayrıca bazı kelimeleri de değiştirdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡ Winx Club ♡
RandomArkadaşlar ben tam bir winx hayranıyım. Ve buraya winx deki izlediklerimi yazacağım. Biraz kendim uyduracağım. Tabii hikayemde Trix, Kalshara , Brafilius geçecek. Amaa yeniler sonlara kalır ;)