Sabah olduğunda herkes mutfakta toplanıp güzelce bir kahvaltı yaptılar. Kate'de yakın arkadaşı ve komşusu angela'ya gitmeye yola koyuldu. Ortalık nedense her zamankinden çok farklı olarak çok tenhaydı. Kate yolda giderken ileride kendisine doğru koşan birşey gördü ve birazda korktu. Bu şey yaklaşınca onun kırmızı, üstünden alevler çıkan korkunç bir yaratık olduğunu anladı. Hemen geriye doğru kaçmaya başladı. Ama yaratık kate'i bırakıp sokaktaki başka bir adama yöneldi. Adam sanki onu görmüyormuş gibi yoluna devam ediyordu. Kate bunda birşey olduğunu anladı ve bunun hastalığı olduğunu anladı Ve yoluna devam eder. Giderken yine çatıların üstünde slendermani gördü. Bununda yine hayal olduğunu sandı. Ama ileride birkez daha görene ve görüşü karıncalanmaya başladığında bunun hayal olmadığını anladı. Ve oradan hızlıca koşarak uzaklaştı. Sonunda arkadaşının evine gelmişti. Içerde biraz sohbet ettiler ve kate olanları Angela'ya da anlatmayı düşünüyordu. Ve sonunda bütün olayları baştan sona anlattı. Angela'da bu efsane hakkında biraz bilgi sahibiydi. Ona bilgi verdi ve onların grubundan oldu. Kate'de eve gitti ve olanları arkadaşlarına anlattıktan sonra yattı.
Not: Arkadaşlar bu aralar hikaye yazamıyorum çünkü hem zamanım olmuyor hemde aklıma fazla fikir gelmiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slenderman
HorrorOrmanın derinlerindeki efsanevi yaratikla kate'in maceraları neler olacak?