Sinirle tekrar ofladım.Ne diye sanki ona hiçbir şey demeden cıkmıştım ki okuldan.Lavoboda duyduklarım tekrardan beynimde yankılanmaya başlayınca bir kez daha nefret ettim Sara'dan.Ben onu kardeş olarak görüyordum.Ama o ne yaptı.Arkamdan iş çevirip sevgilimle birlikte olmuş.Nasıl bir iğrenclik bu??
Asıl Yankı'ya ne demeli?Hem deli gibi seni seviyorum diyor hem aldatıyor.Tamam madem beni aldatıyorsun neden en yakınım neden kardeşim dediğim insan.Başka insan mı kalmamış etrafında.Derin bir nefes aldım,sakinleşmem lazımdı çünkü.
Daha da hızlı koşmaya başladım.Sanki hızlı koştukça sinirim geçecekmiş gibi hissediyorum.
Ahh!!
Allah kahretsin yaa..
Tam köşeyi döneceğim sıra birine çarpıp yere düştüm. Bir bu eksikti.Tam kalkaçağım sıra "Önüne dikkat etsene kızım"dedi.Bir erkek sesiydi bu.Pardon carptığım çocuğun sesi.Yavaşca ayağa kalkı"Afedersin,biraz dalmışım da"dedim.Konuyu fazla uzatmamasını dileyerek,biriyle uğraşacak havamda hiç değilim çünkü şuan.Tam arkamı dönüp gidecekken"Burası deniz değil o yüzden dalma gibi bir imkanın yok güzelim." dedi.Yavaşca ona dönüp yüzüne baktım "Hadi canım ciddi misin?"dedim küçümsercesine."Hiç olmadığım kadar"diyerek pic smile yaptı.Allah aşkına bugün lanetli günlerimden biri mi?
Onu cevapsız bırakarak baştan aşağı inceledim Zengin birine benziyor.Ya allasen madem zenginsin beynine takviye yaptırdahem paranla faydalı birşey yapmış olursun hem de dünya bir maldan kurtulmuş olur.
"Bakıyorumda sustun." dedi by mal zengin."Şuan gerçekten seninle uğraşacak vaktim yok.Afedersin dedim işte uzatmaya gerek.Hadi yol al."dedin ve onun konuşmasını beklemeden koşmaya başladım.Gerçekten onunla uğraşacak vaktim yok.Benim derdim bana yetiyor zaten.Eve yaklaşınca durup derin bir nefes aldım.Annemle babamın beni bu şekilde görmesini istemiyorum.Yoksa en ince ayrıntısına kadar öğrenmeden beni rahat bırakmazlar.
Nefes alış verişlerim düzene girince zili çaldım.Kapıyı annem açtı."Hoşgeldin kızım"diyerek yanağımdan öptü.Sanki morali bozukta bana belli etmek istemiyormuş gibi bir hali vardı.Tam neyi olduğunu soracakken içeriden konuşma sesleri duydum."Misafirimiz mi var anne"dedim.Annem"Evet" siyerek içeriye geçti.Bende ayakkabılarımı çıkarı içeri annemin peşinden içeriye gittim.
Misafirleri görünce bütün aklımdakiler gitti ve yerini şaşkınlığa bıraktı.**
Arkadaşlar bu benim ilk hikayem, desteklerseniz sevinirim ^^