Zahmleny deň

98 16 9
                                    

Rýchlo som bežala na zastávku.Keď som prišla tak som nevedela či už šiel alebo nie...No nakoniec sa na konci ulice zablikotali svetlá.juchu ide myslela som si, no márne..išlo len veľké auto.Začínali mi mrznut prsty v rukavičkách. A zrazu stal predomnou autobus...nevedela som ako sa tam zjavil ale bola hrozná hmla a ja som bola úplne zamyslena..takže to je jedno,nastúpila som a podala autobusarovi kartičku čo mám vždy v bunde . Nakoniec som sa chytila jednej tyčky pretože aby som uvoľnila miesto starým ľuďom.Deduško mi vždy aj keď som ešte chodila do škôlky vravel,Ako môžem ľuďom spríjemniť deň.Síce sa len usmejem,otvorím babke dvere...Ale to je jedno,maličkosti sa viac cenia ako drahé veci,no a ľudí,dobrých ľudí je málo.A som rada ze som nimi aj ja ..vtom mi do očí prišli slzy....obrovský vodopád sĺz čo sa nedal zastaviť. Prišlo mi smutno za dedkom čo už 2týždne leží v nemocnici. Má choré srdiečko.Musím ho ísť dnes pozrieť. Nikto ma tam nemá čas odviezť,ale ja tam pôjdem sama!Lebo chcem dedka potešiť ako on vždy teší mňa.
***************************************

Už som vystúpila a pomaly kráčam k stajni.Hneď ako som prišla tak som išla pozrieť moju kobylku Šejlu.Potom som šla za mojím zlatým mladým koníčkom Vilym.Vily šťastne zaerdžal hneď ako má zbadal.Išla som si pre kybliky a nasypala som im granulky.Také nejaké ľahké na raňajky.Išla som si vziať lopatu,vidly a furik,že idem kydať.Bolo hrozne počasie tak kone nešli von.Tak som sa trocha potrápila a vykydala v ich spoločnosti.Bolo to ťažšie lebo sa za mnou furt pchali ale nemala som na výber.Nakoniec keď bolo všetko hotové dom Vilyho trocha vylonžovala s plstenkou a obrušnikom a potom som si nasedlala Šejlu a šli sme na vychádzku.Bolo super.Pocválali sme si cez lúky a polia,prešli sme kúsok lesika.
***************
Bolo 13.00 a od 14.00 do 16.00 sú v nemocnici návštevne hodiny.Takže som rýchlo odsedlala Šejlu,dala jej deku a aj Vilymu,dala im obed-seno a ovos-a zavolala som si taxík.
****************
Keď som vystúpila v nemocnici bolo 13.55 akurát pomyslela som si.Prišla som na oddelenie.Na nohy som si musela dať nejaké sáčiky či čoto je ale to asi viete čo myslím a pobrala som sa zazvonit sestričke.Dedko nemohol ísť na chodbu,tak som šla za ním.Ešte predtým mi ale sestrička povedala že....
Pre ďalšiu časť votty a commenty :-) ĎAKUJEM VÁM ZA PREČÍTANIE :-)napínam vás čo?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 18, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

všade dobre ale na koni najlepšieWhere stories live. Discover now