Tabi yaa oydu işte belalım, eski sevgilim, hayatımı yaşamımı bazan tek kii. ilk baştaki sevgimi nefrete dönüşteren insan.
ondan nefret ediyodum. beni bulması imkansızdı ama bu nasıl olabilir?tekrar hayatımı mahvetmesine izin veremem.
Dın !! Dın!! Telofonuma mesaj geldiğinde irkildim bakmaya korktum.
ve baktım ah senmiydin.
bu hakandı '' buluşabilirmiyiz ? ''yazıyordu.
bende hem kafam dağılır '' tabiki olur'' diye karşılık verdim. Ama
aklımda haka berk vardı yani belalım.
çok tedirgindim. Evime kadar nerden buldu beni hala anlayamamıştım. Hakanla sahilde buluştuk beni gördüğüne
sevinmiş gibiydi.
Hakana dönerek '' fazla duramayacağım kusura bakma '' dedim
hakan '' peki gezelim'' diyip bununla yetinmeye çalıştı.
30 dk kadar sahilde takıldık. ben çok dalgındım ve çok tedirgindim.
hakan beni dürtmesiyle bi anda kendime geldim '' e.. ef. efendim''
Hakan '' noldu sana neyin var solgun görünüyorsun? ''
ben '' yok iyiyim benim gitmem lazım pazartesi okulda görüşürüz'' dedim ve oradan uzaklaştım.
eve doğru giderken berki gördüm sanki. çok korkmuştum ne yappacağımı bilemedim kendimi hemen yıka attım ve neredeyse araba çarpacaktı ki beni
çok yakışıklı küpeli hoş ve tatlı olan bir çocuk beni kendine çekerek beni kurtardı. ben şoktaydım.
ve bana adını bilmediğim o tatlı çocuk '' iyimisin bişey olmadı demi, neden etrafına bakmadan atlıyosun yaa !''
ben kendime gelerek ''kusura bakma cok korkmuştum nasıl ne yaptığımı bilemedim, çok teşekkür ederim beni kurtardığın için.'' dedim ve
o çocuk '' evin nerde görürmemi istermisin?'' dedi
bende en azından yanımda biri olur bana bişey yapamaz dedim ve ''olur surda beş dakikalık yol'' dedim ve yürümeye başladık.
birden lafa girdi '' ben oğulcan kötü bir tanışma oldu ''
bende ''ben merve evet kusura bakma tekrar tesekkür ederim '' dedim ve
o cocuk '' rica ederim''
ben '' geldik bana eslik ettiğin için teşekkür ederim ''
o ''rica ederim görüşmek üzere'' dedi ve yola koyuldu hemen.
odama cıktım ve uyumaya başladım. sabah olmuştu annem '' kızımm günaydın neyin var dünden beri bi haller var sende iyimisin hastamısın bitanem?''
ben '' anne sana birşey söyliyeceğim ama endişelenme olurmu ? ''
Annem '' dinliyorum kızım''
Ben '' Anne berk. O burda ve dün gece saat 03.00 da odamdaydı.
Çok korktum. bugun sahilde hakanla oturduk eve gelirken berki gördüm. yola attım kendimİ
bi çocuk kurtardı beni. kurtarmasaydı araba çarpıyodu bana''
Annem '' Kızım hemen polisten koruma isteyelim bu böyle olmaz '' dedi ve hemen babamı aradı. Babam yurt dışındaydı yarın ilk uçakla yanıma geliyo.
bu olanları merte anlattım.
Mert '' sakin ol tamammı ve tüm kapılatı kitle '' dedi ve telefonu kapattık.
Babamında Önerisiyle korumam gelmişti.....
VOTE!!!
EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜM BİRAZ KARIŞIK OLDU SANKİ AMA HERŞEY DÜZELECEK :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN GÜNEŞİ
AcciónLiseye yeni okula baslayan bir kızın Hikayesini anlatmaktadır başına türlü türlü olaylar gelip ama hep üstesinden geldiği ve ilk aşkını buldugu bir kurgu vardır aşk dram heyecan hüzün aksıyon Paronayak macera her türlü anlatım bulunmaktadır. :)