Nu plang idiotule ...

30 4 0
                                    

Maya#

- Stii... ma descurc si singura .... nu e mare lucru ... plus ca , parintii tai te asteapta ....

- Eh... nu le prea pasa oricum , raspunde el indiferent .

- Cum adica ?? Daca parintii mei ar mai ...

- Ar mai ce ?!

- Nimic .... doar ..... nimic ....

Jack vine in fata mea , ceea ce ma face sa ma opresc din mers . Se uita la mine insistent , iar ceea ce ma stresează e faptul ca e cu un cap mai inalt decat mine .

- Maya ..... spune el , evident facand o pauza dramatica , ce e cu parintii tai ?? nu stiu de ce , dar miam lasat capul in jos .

-.............

- Maya , Maya , hei de ce plangi ..... ma intreaba punandusi mainile pa umerii mei .

Stai!! Plang ? Imi duc mana spre obrazul drept .... era umed ...

- N-nu stiu .... am raspuns intr-un final .

- Şşşşş.... Nu mai plange ....

- Nu plang idiotule ....

- Atunci ce faci ?! intreaba sarcastic .

- Eu.... n-nu .....

Nu ma mai puteam controla . Nu stiam ce sa zic sau sa fac , nu mai aveam cuvinte , doar asteptam ca Jack sa inceapa sa rada de mine si apoi sa plece lasandu-ma aici ..... Dar n-a facuto ..... El ma .... ma imbratisat ....

- Stii , spune el strangandu-ma in bratele sale imense , incep sa fiu de acord cu tine .... poate chiar sunt putin idiot .

Nu am spus nimic . Doar am zambit si am stat la caldura ... in bratele lui ...

Twins ?!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum