Capitolul 4 - Schimbari

2K 89 0
                                    

Mi-am sters repede lacrimile si in timp ce ma îndreptăm spre un coafor ma gandeam la acele săruturi idioate pe care nu trebuia sa le avem  in fine .

Intru in salon si dau de Ray un prieten vechii de-al meu .

'Hei boy' zic eu si il pup pe obraz .

' Hei girl , ce te aduce pe aici ? ' zice el cu o sprânceană ridicată .

'O schimbare radicala , vreau sa ma tunzi mai scurt si sa ma vopsesti . ' zic eu hotărâtă .

'Poftim ? Nu cred ca renunti la parul tau ce sa intamplat girl ? ' zice el inca socat .

' Sa zicem ca am nevoie de una ' zic in timp ce ma asezam pe scaun.

...

'Esti genial nu imi vine sa cred te iubeam mult boy 'zic eu fericita de rezultatul facut  . ( aveti poza la media )

'Si eu girl , ne mai vedem ca am treaba zice dupa ce ma pupa '

...

Intru in casa si pe canapea era bro impreuna cu Francesca nu pot sa cred OMG . Okei poate V-am bagat in ceata Francesca - Bff de cand aveam 5 ani super de treaba ce pot spune bruneta ochii căprui nebuna si foarte copilaroasa

'Iub nu pot sa cred sis ai venit ' zic eu socata .

'Ce sa intamplat cu parul si ochii tai ? ' zic amandoi șocați .

'Aveam nevoie de o schimbare si mi-am dat lentilele de contact jos ' zic eu plictisita de subiect .

'Okei deci Laura imi pare rau pentru cearta noastra , nu trebuia sa ma cert cu tine pentru curva aia ' zice Dereck si ma ia in brate .

'Stiu ca iti pare rau player-ule ,stiu ' zic si il strang in brate , nu imi place sa fiu certată cu el .

'Okei acum ca sa terminat acest moment penibil ce ar fi sa imi spui despre tine si Jus ' zice ea cu sprânceană ridicată .

'Stai, stai de unde stii ?' Zic eu si ma uit cu subînțeles la Dereck , e un om mort clar .

'Dereck ti-ai zis rugăciunea fratioare pentru ca cand termin ch tine o sa ai nevoie de un mormânt ' zic si incep sa fug dupa el in timp ce Franci sa pus pe fotoliu si a inceput sa se joace .

'Hei nu-i vina mea ca voi trebuie sa va băgat-i limbile unu in gura altuia in fata mea ' zic el si fuge maj tare .

'Stii am impresia ca câteodată esti facut cu extrateresti fratioare adica numai un om ca tine poate avea asa concepti de maimuța pe stop ' zic eu si fug in continuare dupa el .

'Doamne daca ma scapi de nebuna promit ca nu ma mai culc cu cate o fata in fiecare seara si ca o sa imi fac o iubita stabilă ' se plange el in timp ce eu Sar pe el si imi dau ochi peste cap si Francesca cade de pe canapea cand il aude .

'Esti asa un retardat , nu aveam nevoie sa stiu cu cate te futi tu bro 'zic eu si ma duc sa o ridic pe Francesca de jos .

Cand o ridicam pe Francesca de jos pe usa intra Justin cu Selena de mana . Okei universul isi bate joc dd mine acum serios ?

'Hei Dereck , Fran si ma rog cine e blonda ? ' intreaba Justin si eu dau sa merg dar ma împinge Dereck si cad pe canapea .

'Mersi bro nu avem nevoie de asta boule ' ma ridic si ii dau o palma dupa cap .

'E Laura ' ia lămurit Franci in timp ce eu il împingem pr boul de fratemiu .

'Bla , bla ma bucur sa te vad Selena ' zic eu sarcastica in timp ce Justin se uita la mine ca la gl felul 200 .

'Si eu ' zice ea se pune pe un fotoliu .

'Deci iara va-ti impacat nu ?'intreb eu plictisita si sa fac Conversație.

'Da Juju si-a dat seama ca a gresit si ne-am impacat ' zice da mândră si eu imi dau ochi peste cap .

Ma ridic de pe canapea si o iau pe Franci de mana si urcam in camera mea .

'Hai mergem la curse ținându cont ca e apropa noapte ' zice ea si eu o aprob .

Imi iau din șifonier o pereche de blugi foarte rupti negri un maieu pana la buric negru cu o cruce mare , jeaca de piele neagra scurta ghetele mele cu toc mediu si tinte negre , ca accesori imi iau un lanț cu o cruce si unele negre mai mici niste brățările din piele si mai multe perechi de cercei pt ca ma cate 4 garuri in fiecare ureche . Le pun pe pat si ma duc baie .

....

Acum ca m-am imbract ma ocup de make up si imi dau cu corector si tus negru creion negru si un ruj vișiniu inchis imi pun o bentita negra si tinte si ochelari de soare .

Franci era imbracat intr-o pereche de blugi albastri inchis , un tricou negru cu Nirvana strâmt si o geaca neagra cu tinte , bocanci cu toc negri fara tinte , machiajul ca al meu si parul si la last desprins si sia facut niste bucle .

Cobaram jos si toti se uitau la noi in timp ce eu mergeam spre usa ii zic lui fratimio .

'Ma gasesti la port daca e nevoie de mine am chef de o cursa bro ' zic eu in timp ce Justin se uita la mine urat .

'Okei satanistelor vin ai eu mai tarziu pentru o cursa cu Franci ' zice el si eu imi dau ochi peste cap nu are cum sa o bata pe Fran e foarte buna la fel ca mine .

'Accept provocarea ' zice ea si ii face cu ochiul .

Ne luam mașinile si plecam spre port , deja ajunsesem la 200 de km si simt cum adorm e o viteza mica fata de ce conduceam eu .cand ajungem facem niste drifturi ca sa atragem atenția si coboram .

'Hei Demonule , Viteza ' zice un baiat mda eu sunt Demonule si Fran Viteza asa ne-au botezat văzând cat de violente suntem de-obicei pe pista .

'Demonule astazi avem se da un premiu special o încărcătura de 200000000 de euro 'zice Mira si eu aprob .

Clar seara asta va fii interesantă .

Coregrafa ( Justin Bieber  fan-fiction )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum