1.bölüm

2K 32 104
                                    

Dayım ın hadi kalk demesiyle, yataktan kalktım.

Dayım:Melek okula giderken bari kız gibi giyin.dedi.

Ben:Tamam dayı.

Üstüme siyah buluzumu giydim.Altıma siyah renk yırtık pantolonumu giydim.Saçımı tarayıp omuzlarıma düşmesine izin verdim.Saçima siyah kuru kafalı bandanamı taktım.

Odamı toplayıp banyoya yöneldim. Makyaj mazemelerimi çıkardım.

Dudağıma siyah rujumu sürdüm. Gözüme rimel ve aylanır sürüp banyodan çıktım.Aşağı indim.Kahvaltı çoktan hazırdı.

Hemen Dayım ın karşısına geçip kahvaltıya başladım.

Kusura bakmayın size kendimi tanıtmadım.

(Melek Durmaz 17 yaşındayım lise sondayım.Eğer bu okuldan da idarelik olursam atılacam. 1.sınıftan beri okul değiştiriyoum.Arkadaşlarıma. yaptığım şakalar, Kavga ettiğimden ve bir arkadaşım bana iftira atığından dolayı hep idarelik oluyorum. Dayım la yaşıyorum.Annem ile babam trafik kazası sonucu öldüler.Ankarada yapıyorduk Dayım beni yanına aldı.İstanbula getirdi.Dayım mimardır.En sevdiğim hobilerimse kitap okumak, kore şarkıları dinleyip dans etmek, futbol maçı izleyip oynamak, kafes dövüşüne gitmek, Şarkı söylemek değişik müzik Aletleri çalmak.)

Kahvaltımı yaptıktan sonra dayım ın yatağından öpüp.

Pelrine benzeyen siyah kapşonlu onu üstüme geçirdim.Çantamı alıp siyah spor ayakkabılarımı giyip, kaykayımı alıp evden çıktım.

Ben anlamıyorum kızlar nasıl topuklu ayakkabı giyip yürü yorar .Bence en iyi ve rahat spor Ayakkabı .Galiba ben erkek gibi olduğuma anlamıyorum.

Yolda herkes bana yiyecek gibi bakıyorlar dı.Buda benim sinirimi bozuyor.Okulun önüne gelince kaykayımı çantama koyup.Okula girdim.yine herkes bana aynı sokaktakiler gibi bakıyordu. Hemen müdürün odasını aramaya başladım. En sonunda buldum.

Kapıyı tıktıkladım. Gir deme sesiyle içeri girdim. İçeri girdiğim de bir bayan hoca vardı. Galiba müdürdü.

Bayan eliyle koltuğu işaret etti.Koltuğa oturdum.

Bayan:Senin adın herhal de , Melek Durmaz .

Ben:Evet dedim.

Masanın üstündeki kağıtı alıp beni izle dedi.

Oturduğum yerden kalkıp.Bayanı takip ettim. Bir sınıfa girdi. Kapıda A1 yazıyordu. Bizimle birlikte bir hoca girdi.

Bayan beni sınıfa tanıttı.

Bizimle gelen hoca bana tiksinir şekilde bakıp çocuklara döndü.

Hoca: çocuklar bu kıza dan uzak durun yoksa sizde idarelik olursunuz.dedi

Sınıftaki herkes gülmeye başladı.

Ilk önce çocuklara ölümcül bakış attım.Hepsinin gülüşü bir anda sessizliğe dönüştü.

Sonra hocaya döndüm hoca hala gülüyordu. Ona da ölümcül bakış atım.Hocanında gülüşü sessizliğe dönüştü.

Hoca:Geç biyere dedi.

Aniden sağ kolu ma bir kız girdi.Sol kolu ma da bir oğlan girdi beni durmadan çekiştiriyorlardı.

3 Sırayı birleştirdik beni ortaya olututturdular. Sağa kız oturdu.Sola erkek oturdu. Başımı sıraya koydum.

Kız sarı saçlıydı.Yeşil gözlü. Çok güzel bir kızdı.

Erkekse kahve rengi saçlı.Kahve rengi gözlü.Çok yakışıklı bir erkek di.

Psikopat KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin