Hoofdstuk 17

5.7K 202 90
                                    

Hallo peepz!

Hier is weer een nieuw hoofdstuk om de vakantie goed te beginnen! En, wat gaan jullie voor leuks doen met kerst? Ik ga heerlijk weg met mijn vriend naar Bremen! Niet tijdens de kerst maar er net voor. 

Jullie nog wilde plannen met oud en nieuw? Ik ga heerlijk feesten in Martini plaza (Gronigen) met vriendinnen! Laat jou plannen hier achter, ik ben benieuwd

Foto: Oufti Dex en Ethan min de zonnebril en de muts!

Veel lees plezier!

________________________________________________________________

Ik loop om hem heen en geef daar Ethan een knuffel. Ik krijg van hem een lange kus op de wang en ik weet zeker dat het is om te laten zien aan Kane dat ik van hem ben. Nou ja, je snapt wat ik bedoel.

'Hee Hazel' Zegt hij met zijn sexy stem en kijkt me lief aan. 'Hee' Zeg ik terug. We lopen hand in hand langs Kane die ons beide boos aankijkt.

Ik kijk opzij en staar naar de leuke outfit die hij aan heeft. 'Leuke outfit' Lach ik naar hem. Hij geeft me een hartverwarmende lach waardoor de vlinders in mijn buik omhoog komen. Hij kijkt naar zijn bruine broek met grijze trui. 'Dankjewel. Helemaal zelf uitgekozen!' Zegt hij als een trots kind.

Wacht? Jullie dachten toch niet dat ik naar Kane keek!? Whaha dit is gewoon te grappig! Iewl, ik zou nooit zo naar hem kijken.

Kane kwam alleen eerder aan als Ethan, waar ik dus naar keek. Whaha jullie zijn grappig! Ik kan niet geloven dat jullie dat dachten, haha!

'Hee lelijkerd!' Ik word uit mijn gedachten gehaald door Ethan die mij aankijkt. 'Ethan...' Zeg ik met een zucht. Ik wrijf over zijn bovenarm heen. 'Iedereen weet dat je lelijk bent. Maar wil je het echt nog duidelijker maken voor iedereen?' Ik buig mijn hoofd opzij en geef hem een zielige blik.

Zijn mond valt meteen open en zijn ogen worden groter. 'Dat deed je niet...' Gromt hij. Alhoewel het intimiderend over moet komen, komt het dat niet. Ik zie de speelse blik in zijn ogen.

'Dat deed ik wel' Zeg ik serieus. We kijken elkaar even intens aan voordat ik het contact verbreek.

'Hee lelijkerd!' Roept er iemand van achteren. We draaien ons beiden om en zien Melissa op ons af lopen. 'Melissa! Zeg dat nou niet tegen Ethan!' Roep ik hard. Ethan die op het punt staat om mij een mep te verkopen geeft mij een dodelijke blik.

'Pff, ik had het tegen jou! Ethan hier is DE definitie van knap' Ze stopt voor ons met een sprongetje.

'Haha! Lekker voor je!' Lacht Ethan die een vinger naar mij wijst. Ik sla zijn vinger weg met een zucht en richt mij weer tot Melissa. 'Weet je dat ik hier heel onzeker van kan worden. Ik bedoel maar, mensen die mij lelijk noemen... Straks lig ik in een hoekje te huilen!' Dramatisch gooi ik mijn handen in de lucht, maar ze nemen mij niet serieus.

'Met jou ego en arrogantie gebeurt dat echt niet zo snel' En bedankt Melissa!

'Maar ik kwam hier om iets te vragen, niet je te beledigen hoor!' Ze geeft mij een lieve lach. 'Mmm, dat is niet echt gelukt'

'Weet ik!' Ze klapt blij in haar handen. 'Maar even serieus. Zaterdag is er een groot feest en wij...' Ze wijst naar ons allemaal. 'Gaan er heen. Dus ik dacht, shoppen, manicure, massage en eten! Er is een leuk nieuw restaurantje open in het centrum en daar wil ik zo graag heen. Wat denken jullie ervan?' Ethan en ik kijken even naar elkaar en ik kan zien dat hij geen zin heeft om te shoppen.

Melissa is heel aardig en mijn beste vriendin, maar met haar shoppen... Mmm dat is moeilijk voor de meesten. Ze weet nooit wat ze wil kopen. Soms is ze een uur in 1 winkel en komt ze er uit met... niks! Ik vind het niet erg omdat we altijd goede gesprekken hebben ik hou ook van shoppen, maar de jongens hebben er problemen mee.

My BFF the playerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu