Part 9-MBIML

530 40 0
                                    

"Woy bgnlah!!dh lambat ni"Kali ini Eunji yg kejutkn Suho.Suho menggeliat beberapa kali tapi x bgn.dia teruskan bermimpi.Eunji memerhati sebentar Suho.."diani mcm anak Puan Song yg pernah dia dscribe tapi Vkan anaknya..Puan SONG kata anak dia berambut perang,v rambut dia oren..SUHO perang..Katanya anaknya berbadan tegap sebab pergi gym.V tu lembik ajer.hmm"fikir Eunji sambil memandang Suho.Tiba-tiba,Suho bgn perlahan-lahan dan tolak kepala Eunji."argh sakitlah !!"Mulalah Eunji kejar Suho dlm bilik.Tapi,Eunji yg jatuh sebab kakinya terkena kerusi.Suho memandang belakang dan terkejut melihat Eunji.

Suho tlglah Eunji bgn dan duduk atas kerusi.Dia terus menyarung turun bawah dan ambil peti first aid dan naik balik.Lutut Eunji luka.Suho sapu ubat pada lutut Eunji.Eunji terjerit sikit sebab rasa pedih..Selepas disapu ubat dan dilekat kapas dgn pita plaster,Suho meletakkan peti first aid di atas meja dan memandang Eunji.Eunji pun pandanglah Suho..dah dia hensem,pandangjerlah."Harini cuti!!yg ko pagi-pagi bgnkan aq apa hal?!?!Tu yg aq tolak kepala ko"kata Suho.Eunji gelak kecil dn berkata"mianhaeyo"Suho senyum.Dia cubit pipi Eunji pastu terus lari masuk bilik mandi.Eunji menggeleng kepalanya.Perlahan-lahan dia berjalan turun ke bawah untuk menyiapkan sarapn.

Selepas sarapan,Eunji pun x tahu nk buat apa.."suho..bosanlah.."kata Eunji.."ko ingat ko sorang jer ke?aq pun bosan"kata Suho.Tiba-tiba Suho datang duduk sebelah Eunji dan dekatkan mukanya ke muka Eunji.Eunjipun takutlah..Mukanya pucat.Dahinya berpeluh-peluh.Suho tupun bujang Eunjipun stil single anything can happen right.."omma!!help me!!"jerit Eunji dlm hati dan tutup mata apabila mendapati jarak antara mereka semakin dekat.

"woyh Eunji!!Eunji!!"Eunji buka mata.Tgk-tgk Suho yg panggil dia.Dia terus jarakkan diri dari Suho."yaa..ko ni dh knp?macam nampak hantu?!?!ni mesti fikir bukan-bukan pasal aq ni.."kata Suho.

"eh eh,perasan..ko ingat ko jer namja yg aq kenal ?!!lagipun aq x hingin kat kau?!?!"kata Eunji.."yerlah tu..haha..xperlah kalau ko xnak..aq blh cari yeoja lain"kata Suho sambil gelak.Eunji buat muka blur.

ding dong!Suho dan Eunji berpandangan."aish ..xkkanlah diorang dtg lagi"kata Suho dan berlari masuk bilik air.Eunji segera pergi membuka pintu.Alangkah terkejutnya melihat group paling popular kat sekolah tu dtg rumahnya..EXO!!!"annyeong Eunji..jgnlah buat muka terkejut mcm alien..kami dtg nak jumpa SUHO..jgn risaulah..kitorang tahu semuanya..blh kami masuk?"kt Chanyeol.Eunji pun jemputlah diorang masuk dan panggil Suho.Suho dtg dgn senyuman..'owh korang..ingatkan sapa.."kata Suho dgn lega.Eunji dh pergi dapur nk bawa something for EXO.'SUHO,ni kitorang dpt tahu something dari group APINK"kata Tao.Suho mengangkat kening."macam ni..Hayoung tu yeojachingu Sehun..so dia bagitahu yg XXXX suka kau and berpakat dgn Mark nak buat apa entah...so baik ko hati-hatilah..kalau tahu apa-apa kitorang bagitahu"kataChen dgn suara perlahan agar Eunji x dgr..Suho terkejut sgt ..dia rasa lebih gementar kerana harus menjaga Eunji juga yg sentiasa berada dgnnya.

Beberapa minit kemudian,Eunji bawa air..Lepas minum air,"ni korang busy ke?"tanya Baekhyun"busy apa benda?bosan adalah"kata Suho."jomlah ikut kitorang..kita gi kedai berdekatan nk x?sajer..nk ikut x?ajak Luhan..Suho angguk..Selepas bersiap,mereka berjalan ke kedai berdekatan perlahan-lahan.

Buka ajer pintu kedai itu,ada pekerja yg berambut oren menyapa mereka.Org yg sgt dikenali..KIM TAEHYUNG!!"hi V!Buat apa kat sini?'tanya Eunji yg memang rapat dgn v."HI UNJI.sajer..bosanlah duduk rumah.so i kerja kat sini"kata V.Eunji berborak-borak dgn V .EXO dah bergerak pergi pusiing-pusing kedai tu.malas nak layan v dgn eunji."eh ko x cemburu ke tgk Eunji dgn V TU?'tanya Lay."erm..xder"tipu Suho.Dia malu nk ckp dkt ahli EXO lain yg diasuka Eunji tu.."kita kena perhatikan diorang jugak ..V tu bukan boleh percaya"kata Baekhyun.byk pulak Baekhyun tahu pasal V..yerlah..omma dia jugak..xD...

Sedang mereka memerhati EUNJI dan berjalan,Suho terlamggar seorang yeoja..Suho minta maaf pd yeoja itu dan tolongnya ambil brg yg terjatuh.Yeoja itu angkat muka dia..dan yeoja itu ialah?!?!?!?!


SAPA YEOJA TU?AND EUNJI SUKA SUHO X ?WAIT AND READ OK..LEPAS NI AUTHOR UPDATE BESOKLAH.MALAM NI AUTHOR KENA JUMPA BAEKHYUNxD..OK ..ENJOY THE FF..VOTE AND COMMENT OK...^^


My Bodyguard Is My Love?!?!✔Where stories live. Discover now