Bölüm bir

119 8 4
                                    

Sonunda kardeşim uyurken onun yatağına koyduğum ezilmiş sineği koyduğumdan  dolayı evimizin en korkunç bölgesi olan bodrumun kazan dairesinde uyuma cezam bugün sona eriyor.
Yine böyle bir ceza almamak için elimden geldiğince kardeşimin yaptığı davranışları alttan alıp yaz tatilinde babaannemin köyüne gittiğimizde ona bunların intikamını alacağımı kendime hatırlatıp orada ona yapacağım kötü şeyleri düşünüyorum.Eğer ki böyle alttan almayıp ona kötü davranırsam kazan dairesinde uyumaktan daha kötü bir ceza alacağım.
Bu sabah tam yatağımdan kalkarken yatağımın ve pantolonumun ıslak olduğunu fark ettim.Altıma kaçırdığımdan tam emin olmak için yataktaki sıvıyı yakından inceledim.Ben yatağımı incelerken benim kahrolası kardeşim odama girdi.Yatağımı incelediğimi görünce yanıma geldi ve yatağımdaki sıvının benim gece yatısı korktuğumdan dolayı altıma işediğimi sandı ve gülmeye başladı.Ona bunun başka birşey olduğunu söylesem de kime anlatıyordum ki.İşte o an bunu kardeşimin yapabileceğini  düşündüm.Ve bunu onun yapıp yapmadığını sordum. Eğer ki  söylemezse gece slendrmanin onun odasına gelip onu döveceğini  ve onun da korkudan altına işeyip yatağını kirletebileceğini söylediği  gibi pişman oldum çünkü ağlayarak babamın yanına gidip slendrmani bu gece onun odasına çağıracağımı ve slendrmanin onu döveceğini anlattı.Bunları hepsini kapıda dinlediğimden dolayı kardeşim beni çağırmaya gelince hemen başka bir şeyle ilgileniyormuş gibi yaptım.Zaten babamın yanına gidince olan yine bana odu.Çünkü babam benim anlattıklarıma inanmadı.Ve bana artık klozeti temizleme işini ve köpeğimiz Barnaby'nin dışkısını temizleme işi verdi bu ceza benim için kazan dairesindeki farelerle beraber 1 hafta uyumaktan daha ağır.

Ah Başıma GelenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin