Bölüm 2

84 8 7
                                    

Dün okulda kızlarla sınıfın enlerini  belirliyorduk.Ben de en zenginler arasında olmak için babamı onlara şoförüm olarak tanıttım.
Fakat dün söylediklerime bin pişman oldum çünkü kızlar bugün okul çıkışında şoförüm diye tanıttığım babamla tanışmak istiyorlardı.Eğer ki onlar babamla konuşursa babam kesinlikle artık minibüsle okula gidip gelme cezası verecekti.Çünkü babam onu şoför olarak tanıttığım için çok sinirlenecek hatta benim minibüs paramı bile vermeyecekti.
Hayırrr!Olamaz.
Yoksa ben de şu minibüsle gelen varoşlar takımında mı olacaktımm.Asla!Eğer ki minibüsle gitme cezası alırsam minibüsle değil de yürüyerek gidip gelirim.Hatta arkadaşlarıma da bir yalan söylemiş olurum.
Babamın bana ceza verdiğini söyleyeceğime onlara sabah sporu yaptığımı söylerim.Hem ne de olsa gerçekten de biraz zayıflarım.

Bunları düşünerek yatağımdan kalktım.yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim tam çantamı hazırlarken telefonumdan mesaj geldi.
Telefonu gördüğümde i am iptal

Bilinmeyen sapığım
Bugün öğle arasında okulun kantininde buluşalım?

La!Yoksa bu kızların dilinde meteor denilen tipten bir sapığım mı vardı.Ama yine de sormak lazımdı.Yatağın üstüne oturdum ve:

Ben
Kimsin lan?
Bir anda çok korkmaya başladım.Ya bu kişi sapığsa ve benim peşime takıldıysa.Allah!İşte ben dead.Gelen mesajla korku dolu düşüncelerimden uzaklaştım.

Bilinmeyen  sapığım
Gel de gör;)
Aman tanrım  n'oluyo la!Bunu okuduktan sonra hemen cevapladım:

Ben
Çok güzel bir açıklamaydı(!) tebrikler.
Babamın aşağıdan:
-Derinn!Hadi kızım derse geç kaldınız,demesiyle telefonumu çantama atıp garaja indim.Araba her zamanki gibi sessizdi.
Tam okulun merdivenlerden çıkarken telefonuma mesaj gelmişti.

Bilinmeyen sapığım
İyi dersler;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ah Başıma GelenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin