14. Ten chłopak zniszczył moją psychikę.

184 10 0
                                    

Minął rok.

- Jak się czujesz Emily? - zapytała mama, gdy rozpakowywałyśmy rzeczy w naszym nowym mieszkaniu.

- Czuję się okej. - uśmiechnęłam się blado. - Muszę udekorować pokój. - kontynuowałam.

- Nie zmieniaj tematu Emily! Co się dzieje? - mama odłożyła wszystkie rzeczy i usiadła na kanapie.

- Jest okej mamo, na prawdę. - ponownie uśmiechnęłam się, żeby przekonać mamę do mojego kłamstwa.

- Uznajmy, że Ci wierzę. Jak Ci się układa z Alexem?

- Jest znakomicie. Na prawdę fajnie, że po tym gdy wyleczyłam białaczkę poznałam tak wspaniałego faceta.

- Co u Justina? - mama powiedziała cichym tonem, bojąc się mojej reakcji.

Moje oczy na wspomnienie o nim załzawiły się. Zawsze tak jest, cholera. Muszę być silna.

- Moj boże Emily, ja nie chciałam przepraszam.

- U Justina nie wiem jak jest. Gdy wyleczył raka zniknął z mojego życia. Po prostu w nocy wyszedł i już nigdy nie wrócił. Nie obchodzi mnie to. Ten chłopak zniszczył moją psychikę. Nienawidzę go.

- Shh, spokojnie Skarbie. - mama próbowała mnie uspokoić. - Mieszkamy teraz gdzie indziej, miałyśmy rozpoczać nowe życie, pamiętasz?

Uśmiechnęłam się, ponieważ na prawdę tego chciałam. Czasem tęskniłam za Justiniem ale nie dopuszczałam do siebie tej myśli.

- Tak mamo, pamiętam. A teraz do roboty! Nasze mieszkanie czeka. Londyn czeka na takie dwie super kobiety jak my! Koniec z przeszłością!

-
A więc pierwsza część została zakończona. Nie skończyła się do końca tak jak planowałam ale inne plany są o wiele lepsze. Już jutro bądź jeszcze dziś wystartuje z kolejną cześcią. Jak wrażenia?

Przeszłość powraca/J.B.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz