Evet herkese merhaba ben pelin , işte heyecanli lise hayatımın başlamasına dakikalar kalmıştı.ben 1.67 boyum ve belime kadar uzun sarı saçlarım ile o kapıdan içeri girdim merdivenler ayagımdan kayar gibi çıkıyordum yukarı müdürün yaptigi sıkıcı konuşmanın ardından yukarı çıkmak gerekiyordu . okulun ilk günü oldugu için serbest geldim etek metekte yoktu bu okulda kız erkek pantolon tabi bu lise idi hafife alınmaz sapık çoktur :) . Yoksa koyarlardi dimi etek ?
İşte orda üçüncü katın kolidorun sonundaki sınıf benim sınıfımdı. Bunu benimsemek güzel tabii. İçeri girdim ve kalabalik bir ortamla karşılaştım.hepsi bana bakıyordu çünkü en son gelen bendim minik bir tebessümle en öne oturdum annem hep arkaya oturanlar belli olur derdi . görecegiz sınıfı şöyle bir süzdüm. herkes kendi havasındaydı .kendini begenmiş çoktu ama belli olmaz belkide onlardan biri en iyi arkadaşım olcaktı. Arkadaş edinmeyi pek sevmem dogrusu ama güzel arkadaşlıgım olmasını isterdim.iki dakika sonra içeriye atarlı sanki ruh eşim gibi bir kız girdi, önce çantayı fırlattı sonrada kendi geçti sıraya baya ürktüm burda olmak istemedigi anlaşıliyordu besbelli, en önde oturan ve geçen seneden kalma zeliş diye bi kiz vardı sınıfa gelen zeliş !?! diye boynuna atladıgı için ismini ögrenmemek elde degildi kiz ortamı kaynaştırdı. Susmayın konusun falan gibi utanmamizi soledi .bizde öle nerden geldin falan gibi muhabbet açıtık arkamdan oturan atarlı kızın adı sılaymış . baya konustuk ama tek ortak noktamiz benziyorduk ve okulu sevmiyorduk onun dışında başka ortak yönümüz yoktu erkek gibi futbol oynuyor. Hatta baya iyi oynuyormuş . delikanlı biriydi belli bende sevindim onu tanidigima tabi sonra digerlerinide tanimaya başladim.güzel bir ortam kuruldu sevmistim bu sinifi :)
Ama tabii nakil aldirada bilirdim fazla baglanmamam gerekiyordu derste tanisma merasimi oldu her zamanki gibi.bir süre sonra zil caldi bende camin onune gidip oturdum sıla geldi konustuk yazliklarimiz ayni yerdeymiş megersem ,artik yazinda beraberiz :) diye sevindim.tenefüste bi ara kolidora çıktık içimden bi ses birinin bana baktigini söylüyordu hissetmiştim sanki, etrafıma bakındım arkamı dönmemle göz göze gelmemiz bir oldu saclari sekilli havalı ama etrafindakilere yüz vermeyen birine benziyordu.garip bi kişilik etrafında kızlar falan vardı. Umrumda degildi zaten o sırada sılada sinifta bakışıp durdugu çocuk tan bahsediyordu. Evet gördüm onu kendini begenmiş bi tip sıla sankiBilmem tanisinca anlariz dedi
Bende kafa salladim . sinifa iki tane onuncu siniflardan birileri geldi beni denemek istiyolarmis guzel kizmisim falan bende dönüp pardonda fabrikaya işcimi aliyosun dedim uzun boylu saclari bi gözünü kapatmiş cocuk guldu sonrada tamam benimle cikarmisin dedi bende ciddi bir ses tonuyla "hayır" dedim sonra siniftan birsey demeden ciktilar . ikinci tenefus zili çalınca herkes dışarı attı kendilerini yine orda duran çocukla göz göze geldik. Kafamı aniden çevirdim sılayla kafamiz tokuştu cocuk ta sirritti tabii . sinir olmuştum ona. Sinifa dogru ilrledik ve derse girdik biseyler yazılacakti ama kalem yoktu hoca aşagidan kalem almak için beni görevlendirdi . bende okulun araç gereç odasıni ararken bi odaya dalıverdim erkekler soyunma odasiymiş megersem iceri girmemle cikmam bir oldu neyseki bisey gormedim ama kendime baya güldum sonra ordan uzaklaştim . başka odalara bakarken o sinir angutu gördüm şu her tenefüs kizlarla dolasan salak çocuk varya heh o işte sinir hala bakıyoo ayyy çildirmamak elde degil. en sonunda çocuga ne bakiyon gibi bu surat ifadesiyle kafami oynattim cocuk yanima dogru geldi ciddi ve tok bir ses tonuyla...
* arkadaslar umarim bgenirsiniz lutfen begenmeyi yorum yapmayi unutmayin teşekkürle noktalama isaretlerine dikkat edemedigim icin cook ozur dilerim telden yazinca bole olmak zorunda oldu hoscakalin tutulursa devamini gtirecegim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Durdukça
Teen FictionAşk, ne güzel sey insanı mutlu eden üzen bazen aglatan yada özlem gerektiren canin yansada sevdirmeye devam ettiren . fedakarlik gerektiren bende feda edecekmiyim herseyimi? yada bi hiç kurusunun gölgesinde mi kalacağım uzun süre ? kim kurtaracak...