bölüm1

16 0 0
                                    

1 Mart 2014
   Basket maçına gitmek için hazırlandım. Sonra arkadaşımla birlikte maça gittik. Onun sevgilisi de geldi. Ben tek başıma maçı izliyordum. Arkama döndüğümde en yakın arkadaşınla seni gördüm. 1 saniyeden daha kısa bir süre göz göze geldik. İlk defa görmüştüm seni. Fotoğrafında olduğu gibi oduncu gömleğin ve siyah deri montun vardı. O kadar heyecanlanmıştım ki maç boyu hareket edemedim. "Kimseyi sevmedim ben senden daha güzel, kimselere de bakmadım aklımdaaan geçeen" söylenirken bütün salonda ben sadece senin sesini duyuyordum. Sanki bana söylüyordun. Saçıma dokundun yanlışlıkla. Senin olduğundan emin değilim ama ben öyle hissettim. Sen dokunmuş olmasaydın kalbim bu denli yerinden çıkar mıydı?
   Son periyoda girdiğimizde bi' anlık cesaretle arkama döndüm. Ama yoktun. Gitmiştiniz. O an her şeyi çok gereksiz hissettim. Maçın bitmesini ve eve gitmeyi bekliyordum.
   Maç bittiğinde çok feci yağmur yağıyordu. Durak dolu olduğundan yağmurun altında dolmuş bekliyordum. Açıkçası çok da umrumda değildi. Nihayet eve vardığımda direk internete girdim. Twitterı açtım. En yakın arkadaşınla 2 gün önce konuşmaya başlamıştık. Bana senden bahsetmişti ama seni tanımadığım için pek umursamamıştım. Onun takip ettiği kişilere girdim, seni bulamadım. Sonra tekrar ve yine tekrar aradım. 3. arayışımda buldum seni. Hemen takip ettim ve oturup saatlerce bekledim. Neyi beklediğimi bilmiyorum ama bekledim. Sonra sen de takip ettin. Bütün tweetlerini okudum. Bir kızı çok sevdiğini de gördüm. Çok güzel seviyordun be.
   Aradan bir kaç gün geçti senin gittiğin mekanlarda buldum kendimi. Gerçekten hiç de tekin olmayan fakat sen orada olduğun için bana tekin gelen yerler. Tek bir kelime bile konuşmamıştık henüz. Ama göz göze geliyorduk. Biliyorum senin için bir anlam ifade etmeyen bakışlardı bunlar. Beni sarhoş eden bakışlar.
   
  
   27 Mayıs 2014
   Hepimiz bi ara sokakta oturmuş fotoğraf çekerken sen bir eve çıkan 4 basamaklı bir merdivenin 2. basamağında oturup sigara dumanını içine çekiyordun. 'Onun bi derdi mi var?' diye nihayet sormuştu biri. En yakın arkadaşın 'Gülerken sigara içemediği için gülmeyi bırakmış' dedi. Oradaki herkes gözlerinden yaş gelene kadar gülmeye devam ettiler. Dikkat çekmemek için gülüyormuş gibi yaptım ama inandırıcı oldu mu bilmiyorum. İnanır mısın o gün başladığım şu an iki parmağımın arasındaki sigaraya.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Senin Gibi OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin