ENDİŞELİ GÜNLER

4 1 0
                                    



Arthur büyük salona Emily'nin yanına gittiğinde herkesin ağzında aynı şeyin konuşulduğunu fark etti.Herkez Lukas Hanson'un turnuvalara tekrardan alınacağını konuşuyordu.Bu durum bazıları için şaşkınlıkla karşılanmış , bir takım çevreler içinde sevinçle karşılanmıştı.Belki de Sokolovlar ve Ares Korhanen okulda daha çok sevilse idi ; Lukas Hanson bu kadar güçlü olamayacaktı....

-Nerede kaldın Arthur?

-Birileriyele konuşma yapmam lazımdı Emily.

-Tamam soru sormuyorum konunun Sokolovlar olduğu belli.

-Aslına bakılırsa Sokolovlar değil Ares Korhonen.

-Hiç şasırmadım Lukas olayına çok bozulmuştur.

-Lukas... aslına bakılırsa Sokolovlar yada Korhonen'e kötü derler ama en tehlikelisi Lukas Hansson.Çünkü emrinde bir ordu,arkasında kral bir baba ve gerçekten çok sevdiği bir kız var.Ama aptalın teki çünkü Elis onun yaptıklarını göremeyecek kadar salak bir kız değil..

-Haklısın Arthur.Bakalım herşey bir hafta sonra belli olacak.

-Haklısın.

Birden karşıdan Emily ve Arthur'a doğru koşan Leo 'yu farkettiler.Leo tüm bu haberleri yeni öğrenmişe benziyordu.Herkez gibi o da çok şaşırmıştı...

-Bu saçmalık neler olduğunu duydunuz mu?

-Ne oldu Leo Lukas Hansson olayını mı söylüyorsun?

-Nasıl olur bu?

-Buna torpil diyorlar.

-Buna Korhonen hiç sevinmeyecek.

-Sevinmedi zaten...

-Olaylar biraz karışık aslına bakarsan.

-Tahmin edebiliyorum .

-Bence biz önümüze bakalım onlarda birbirlerine düşsünler.

-Fena fikir değil.Zaten en güzeli uzaktan seyretmek değil mi?

-İstesen de istemesen de bu işlere karışacağa benziyorsun Arthur Volkov.Senin adın yeter değil mi?

-Haklısın galiba ....

Yemek bittikten sonra Arthur ve Leo kırmızı gurubun çalışma salonuna gittiler.Arthur'un kafasında halen daha şu varis meselesi vardı.Varis,varis ama belkide yüzünü bile görmediği biri ileride Arthur'un karşısına çıkacaktı.Belkide Arthur çoğu kişinin sandığı kadar güçlü değildi.Belkide Ares Kohonen gibi idealleri için dünyayı tek parmağında döndüremiyordu.Belkide Emily için tüm dünyayı karşısına alamazdı.Belkide alırdı tüm bunları kendiside bilmiyordu......

-Ne düşünüyorsun?

-Varis meselesini hatta aklımdan hiç çıkmıyor diyebilirim.

-Birinin varis olup olmadığını nasıl anlıyorlar ?

-Kimse anlıyamıyor.Bu sihir ile de anlaşabilecek bir durum değil.

-Nasıl anlayacaklar peki?

-Ortaya yalancı bir varis atacaklar ve benim buna inanmamı isteyecekler.Wilhelm Sokolov olayı aslına bakılırsa tam da böyle planlanmıştı.Ama aptalca bir plan çünkü Wilhelm kral olmak istiyor değil mi? Böyle olaylara bulaşarak dedesinin gözünden düşemez.

-Belki Hektor Sokolov bu kadar aptal olabilir ama inan bana , hepsi onun kadar aptal değil .Düşünsene aralarında Louis Sokolov bile olabilir.Öyle bir adam böyle basit bir plan ile düşmanın karşısına çıkar mı sence?

Maximiliaan:BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin