2.12. Няма как да избягаш от тук

1.6K 120 19
                                    

"В момента няма връзка с този номер."

- МЛЪКНИ! - Заповядох на глупавия глас и когато хвърлих телефона си, осъзнах колко глупаво изглеждам всъщност. Цял ден се опитвах да се свържа със Стела, но телефонът й беше изключен.
Не мога да опиша колко наранена изглеждаше тя. През цялото време докато ме питаше дали статията е вярна, аз нямах сили да я погледна в очите, защото знаех, че плаче. Още тогава исках да я успокоя, да я прегърна, да държа треперещото й, крехко тяло прилепнало за моето, но не можех. Не можех, защото се чувствах толкова жалък и мръсен заради снощи, а Стела е чиста и невинна и от срам не можех да я докосна.
Вероятно вече ме мрази, но едва ли колкото се мразя аз-самият. Момичето ми излезе разплакано с колата и сякаш си нямам други грижи, сега се притеснявам да не стане някакъв инцидент.

Веднага щом чух мелодията на телефона ми прибягах до мястото, където го бях хвърлил, но щом го вдигнах и видях екрана се разочаровах.
- Здравей Лиам.

- Ще ми обясниш ли какво е това, което чета за теб и моделката? - Той подмина поздрава ми и веднага започна с въпросите.

- Не мога. - Въздъхнах. Как да му обясня нещо, което не помня?

- Не можеш? - Лиам повтори думите ми изумен. - Виж какво Хари, когато преди няколко дена ти казах, че със Стела ще преминете заедно през всичко, нямах предвид да я влачиш към неприятности! Ти си ми като брат и ще те подкрепям каквото и да става, но ако се случи нещо на Стела...

- Нея я няма. - Предадох се и просто заплаках. - Излезе още сутринта. Беше ядосана и наранена и побягна, плачейки. Опитах да я настигна, но тя крещеше, че не иска да ме вижда и много бързо тръгна нанякъде с колата си. Телефонът й е изключен и от часове не мога да се свържа с нея. Лиам, не знам какво да правя. - Знам, че звучах отчаяно, но точно такъв бях в момента.

- В какви глупости си се забъркал Харолд... - Лиам каза и в гласа му си личеше загриженост. Не знаех какво да му отговоря. - Когато със София отидем да заберем Стела от детската градина искаш ли да вземем Хари и Дарси? Може да спят у нас. - Лиам ми предложи.

- Благодаря, но не. Ще ги забера аз. Дано когато Стела се прибере и ги види да се почувства по-добре. Близнаците винаги й оправят настроението и я правят супер щастлива. - Казах и Лиам се съгласи. Казахме си чао и затворих. Седнах на дивана и този път оставих внимателно телефона до мен.

The Last But The BestWhere stories live. Discover now