-Bölüm 13-

28 6 4
                                    


✔️MULTIDE ARYANIN GIYINDIKLERI VE ARYA..✔️

|||||||||||||||||||||||||

✖️EVET BUGÜN BIR DEGİŞİKLİK YAPTIM VE DUYURUYU BÖLÜMÜN SONUNDA DEĞİLDE BAŞINDA YAZDIM. ŞİMDÜK İLK ÖNCELİKLE BURDAN KUZENİM TUĞÇEYE SEFKİLERİMİ VE ÖPÜCÜHLERİMİ YOLLUYORUM 😘😘🙋🙋 O OLMASA BU BÖLÜMÜ BİRAZ ZOR YAZARDIM 😊😘. UMARIM BEĞENİRSİNİZ. İYİ OKUMALAR.. -M.- ✖️

|||||||||||||||||||||||||

-HATIRLATMA:-
cipsimi kolami ve cikolatalarimi alip odama gittim ve kapiyi kilitledim. Ayni yildizin altindayi baslattim ve qeyf yapmaya basladim. Tabi film bittiginde depresyona girdim o ayri bi konu. Tam 2 saat agladim. Sonra bi uykum geldi anlatamam.. Laptopumu yerine koydum ve uykunun huzurlu kollarina kendimi biraktim..


"Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Ara Ay Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya Arya "

bu kim amk. hangi salak mal öküz dangalak gerizekali beni bu saatte uyandirmaya cürret eder? Hem bugün cumartesi amk. Ve.. Bir dakkika ya dün ben kapiyi kilitlemistim. Noluyoruz amk? Allahim bu bir rüyaysa hic hos bir rüya degil. Ben ne bilim.. Dinazorlar kovalasa daha cok eglenirdim herhalde.

"Yaaaaa ben kime diyorum uyansana kizim.!!!!! Birazdan Annen gelirse görürsün"

yok rüya degilmis. ozaman kim kafamda kus gibi ötüyor amk. Biktim valla biktim ya. Benide kendi halime biraksinlar artik.

"Hangi aminakodumun gerizekalisinin malinin salaginin dangalagi beni bu saatte uyandiriyor? Sen.. Evet sen! beni bu saatte uyandirdigina pisman edicem seni. Tamam belki suanda gözüm kapali olabilir seni görmüyor olabilirim ama bu seni öldürmiyecegim anlamina gelmiyor. Kizim kendine bir mezar hazirla. Gazeteye senin hakkinda ne yazicaklar biliyormusun? Dur sen cevaplamadan ben söyliyim.. 'A.T. adli bir piskopat H.G. yi bir ormana götürdü ve gelinlik giydirdi gelinlik giydirmekle kalmadi H.G. ye tecavüz ettirdi. O dehset andan sonra derisini yüzdü ve limonun suyunu sıkarak H.G. nin vücuduna döktü onunlada kalmadi birde üzerine tuz döktü. H.G. acilar icinde inlerken bir pense ile tüm tirnaklarini kopardi ve bir caki ilek vücudundaki her yere derin cizikler atti. Ve sonra bir ucurumdan yuvarladi. H.G. nin daha ölmedigini anlayan A.T. bir arabinin arkasina onu bir iple bagladi ve arabayi son hiz kullandi. En sonunda ise H.G. yi yakarak öldürdü.... Peki bunlarin hepsini niye yapti biliyormusunuz? Tabi bilmezsiniz. H.G. A.T. yi cumartesi sabahi erken uyandirdigi icin.. Evet yanlis okumadiniz. Bunlarin hepsini sadece erken uyandirildigi icin yapti A.T.' nasil ama begendin demi? Simdi.. Bana beni bu saate niye uyandirdigini aciklarmisin? Eger iyi bir bahanen yoksa kac! cünkü seni yakalarsam dediklerimin hepsini bir bir gerceklestiricem."

"A-Arya a-abla s-sen n-naptin y-ya"

"Eben senin ablandir hande! Niye beni bu saatte uyandirdin??"

"S-Sey"

"N-Ney????"

"Ya Metin geldi ablami uyandirirmisin dedide...."

"Ha sende o dangalagin sözünü dinledin. Aferin Hande Siktir Git Hande!"

"Ama Aryaaaaa"

"Tamam amina koyim geliyorum simdi siktir git"

"Tamam"

Hayatımdan nefret ediyorum!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin