GERÇEK DÜŞMAN

7 1 0
                                    



1 AY SONRA....

Arthur için bugün diğer günlerden daha farklı bir gündü.Maximiliaan'da son gün denilebilirdi.Birkaç ay sonra okul tekrar başlayacatı ama yinede biraz ara vermek iyi bir fikirdi.Bütün bir yıl nasıl geçmişti Arthur düşünüyordu.Yine de Maximiliaan'da herşey güzel sayılırdı.Tatil Arthur için Volkov krallığında geçecekti.Kralığı daha iyi tanıyacak ve kral olmayı ilk adımı atıcaktı...Galiba bu sene yaşadıklarınadan sonra Arthur tatilde kendini daha güvende hissedecekti ve buradakilerin çoğunu da özleyeceğini hiç sanmıyordu.Özellikle Sokolovlar ve Ares Korhoneni....

-Bugün son gün Emily.

-Evet duyduğuma göre Elis Sokolov bugün Maximiliaana geri dönüyormuş.Bir ay okulda herşey yolunda gitti.Yani ne diyebilirim...

Emily istemsizce güldü...Belkide haklıydı bu okulda istesede istemese de bütün sorunların altında imzası olan tek kişi Elis Sokolovdu.Bugün gelmesinin tek nedeni ise herkeze yıkılmadığını göstermekti.Yine tek başına ayağa kalktım demek için geliyordu...

-O da zor günlerden geçti Emily.

-Elis Sokolov mu ? Acıma ona Arthur....O yaptığı kötülüklerin bedelini ödüyor.

-Onun neden kriz geçirdiğini biliyor musun?

-Bilmiyorum.Emin ol bu okulda ki kimse bilmiyor.Zaten Elis Sokolov hakkında dışarıya tek bir cümle ederler mi?

-O zaman kimse hakkında konuşama Emily bu sana yakışmaz.

-Tamam Arthur Volkov.

Arthur ve biraz daha zamanın geçip övleden sonraki törenden sonra Volkov krallığına gitmeyi bekliyordu.Emily'i büyük salonda bırakıp Leo birlikte bahçede dolaşıyorlardı.Tam o sırada Ares Korhonen hızlıca giderken Arthur'a çarptı:

-Volkov..

-Benim olduğunu farketmen ne kadar büyük bir gelişme...

-Seninle uğraşamayacağım şimdi..

Birden arkadan tanıdık bir ses Ares diye bağırdı.Görünüşe göre birileri çok çabuk iyileşip geri dönmüştü.Nedense Arthur buna hiç şaşırmıyordu...

-Bende seni almaya kapıya doğru gelecektim.

-Sana anlatacağım çok önemli şeyler var .Çok önemli....

-Tamam yukarıya çıkalım.Üçüncü katta bu saatte kimse yoktur.

-Bu arada sanada merhaba Volkov..

-Bence benimle konuşmasan iyi olur Sokolov.

-Sen sadece yargılarsın değil mi Volkov ama gerçekte ne olduğunu asla bilmessin?

-Ne demek bu şimdi?

-Hiç,hiç birşey...

Elis ve Ares oradan uzaklaştı.Herkez Elis Sokolovun bu son gün gelişine bir anlam verememişti ama belli ki önemli bir mazereti vardı.Önemli bir şey olamsa belkide gelmeye tenezül etmeyecekti...

-Ne düşünüyorsun?

-Bu işin arkasından başka birinin çıkacağını.

-Ben bunu başka bir şekilde öğrenmek istiyorum Leo...Artık birilerini dinleyerek değil..

-Evet Arthur Volkov haklısın ama sana bunu zaten söylemeyecekler...Belkide hiç bir zaman öğrenemeyeceksin...

Belkide Leo haklıydı ama yine de bunu yapmak istemiyordu Arthur...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Maximiliaan:BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin