1. Londra.

83 3 2
                                    

"Îmi va fi atât de dor de toate astea!" spun când mă uit la vechea mea casă unde mi-am petrecut copilăria.
Aici obișnuiam să o chem pe Allie să ne jucãm cu păpușile..
Mai demult credeam ca grãdina casei era un regat al florilor în care eu eram regină ,pentru ca aveam o sumedenie de plante frumos mirositoare și ierburi.
Oh!Am atât de multe amintiri aici!Primul meu sărut..cu Norberth...primul meu câine,Shay...toate năzbâtiile pe care le făceam în copilărie..
Încă îmi aduc aminte când Allie a stat peste noapte la mine.Era o seara de octombrie.. Crezând ca va fi amuzant,m-am ascuns în dulapul mamei cu Allie.Noroc cã era ușa întredeschisă să putem respira..Peste un timp apare tata. În minutele,poate orele ce au urmat,am asistat la un "spectacol" nemaipomenit.Intr-un final s-au plictisit și au plecat în bucătărie. Acela a fost momentul în care am fugit cu Allie în camera mea și ne-am prefăcut cã dormim,să nu cumva să ne prindă ai mei treze,poate așa credeau ca am auzit TOTUL.
Ce repede a trecut timpul!
"Da,repede,așa cum te vei mișca tu acum ,pentru că întârzii !!!"
Mda.Mersi,conștiință!
Mă uit pentru ultima oară la peisajul cu care am fost obișnuită atâția ani ,apoi urc în mașina de epocă în care mă aștepta Allie.
Mda.Cred ca v-ati dat seama..Allie e cea mai bună prietenă a mea din copilărie. Semănăm destul de mult la caracter. Adică,suntem nebune și iubim petrecerile,adorăm filmele și cărțile bune,ne place mâncarea și să ne petrecem timpul liber în afara casei.
______

Drumul din Birmingham până la Londra a fost mai lung decât anticipasem.Măcar era începutul verii și am putut să mai luăm câte o înghețată. Nu ca iarna nu as fi mâncat înghețată,nu ma înțelegeți greșit..
Intr-un final ajungem în fața noii noastre locuințe.
O casă mare,impunătoare,cu exteriorul din cărămidă roșie și o grădină imensă.
Am admirat totul,apoi am intrat în casă. Doamne, ce bine miroase!Parcă ar fi gogoșile cu mac și lămâie ale mătușii...
Merg să văd de unde vine mirosul.
Din bucătărie,obvious.
Mama a ajuns deja aici.O îmbrățișez,apoi o iau pe Allie și mâncăm ca nebunele gogoși.
Ce bine că va sta cu mine!
A,stai,am uitat să va spun.Al va sta cu mine,pentru că lucrăm în aceeași instituție și casa e destul de încăpătoare pentru amândouă.
După ce am mâncat,am mers cu mama la supermarket să luăm "necesarele" pentru casă.
...........
Hey,guys!Ce părere aveți?Aceasta este prima mea carte și sper să va placă .Primul capitol este mai scurt,deoarece e deja ora unu și sunt puțin obosită.. O să încerc să postez zilnic,sper să reușesc!=)
Nu ezitați să va spuneți părerea,accept cu drag opiniile voastre sau eventuale sugestii.
Va pup !

English love affairUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum