Watak + Sinopsis + Kata Aluan Penulis

664 42 9
                                    

Watak utamanya adalah;



SONG JI HYO & KIM MINGYU (SEVENTEEN)




****SONG JI HYO




Seorang yang kelam kabut. Selalu blank tak kira tempat atau waktu. Asal jumpa dengan Mingyu je mesti diorang akan berperang anak tekak. Seorang yang natural beauty. Suka dan sayangkan haiwan. Benci gila dengan Mingyu. Kalau boleh, neak je dia tembak Mingyu tu pakai bazooka! Aman hidup *flip table*
Aa



KIM MINGYU****




Seorang namja yang bajet cool padahal takut dengan lipas! Jarang senyum well mungkin dalam mulut dia tu ada harta karun agaknya. Arrogant nak mampos. Benci dengan Ji Hyo dan suka menyakitkan hati Ji Hyo. Seorang yang  suka acah sado.







****JUNG AHRA




Adik tiri Mingyu. Seorang yang kecoh dan gila-gila. Pada pndangan Mingyu dia adalah satu alien. Bijak dan pandai mengawal keadaan. Paling rapat dengan Mingyu. Dalam diam sukakan Mingyu tapi perasaannya itu ditepis jauh kerana sayangkan keluarganya. Sanggup buat apa saja untuk satukan Mingyu dengan Ji Hyo. Kuat membebel. Anti Seolhyun.





SEOLHYUN (AOA)****




Perempuan yang tergedik mengada dengan Mingyu. Perasan yang Mingyu sukakan dia. Suka menyakitkan hati Ji Hyo. Selalu berkepit dengan Mingyu. Diva paling gedik gelaran paling  sesuai untuk dia --"





**** CHAE HYUNG WON



Adik angkat Ji Hyo. Baik dan suka tolong semua orang. Anti dengan Ahra sebab dia ingat yang Ahra tu stalker dia. Pendiam tapi ada masa amat gila-gila. Suka buat kerja gila dengan Ahra tapi ikut mood. Paling dia suka, mendajal Seolhyun bersama Ahra.





SINOPSIS:



Song Ji Hyo dan Kim Mingyu memang tak pernah sebulu. Pantang berjumpa. Sebab asal bertembung je, sesi perli memperli akan berlangsung. Segalanya menjadi lagi huru hara apabila Miss Lim, guru Fizik mereka menggandingkan keduanya dalam satu kumpulan. Oh bala bala.




Dan segalanya makin 'meriah' apabila Mingyu melamar Ji Hyo untuk menjadi "Fake Girlfriend"nya ketika majlis ulang tahun ommanya Puan Kim.



Dengan bantuan Ahra, hubungan Mingyu dan Ji Hyo makin rapat. Seolhyun pula hanya mampu memerhati seperti cacing kepanasan.




KataAluan Penulis;




Hai~ first of all korang boleh panggil saya Kak Dee or Dee je. Act, ni first time Dee buat fanfic. Heee harap-harap boleh dapat sambutan lah eh? Lagi satu Dee tak selalu update, buzy. Harap semua paham la eh? Heeee



D'author,
Dee.

Story Between 2 HeartWhere stories live. Discover now