Μέρα 131η: 8 Ιουλίου

348 41 5
                                    

Είναι βράδυ και στο σπίτι του Χ. επικρατεί η απόλυτη ησυχία. Εκείνος μόλις έχει γυρίσει από μια κουραστική μέρα στο καινούριο του σπίτι. Εκεί που σκοπεύει να στεγάσει τον έρωτά του με τη Μόνικα. Επισκευές, βαψίματα, συνεργεία και εκείνος να επιτηρεί τα πάντα για να μην υπάρξει κάποια ατέλεια που θα δυσαρεστήσει την αγάπη του. 

Περνάει απ' το δωμάτιο του μικρού του γιου. Τον κοιτάζει χαμογελώντας και νιώθει για λίγο την ομορφιά του να βλέπεις ένα πλάσμα που είναι «δικό» σου, τη γλυκύτητα του να είσαι γονιός. Του δίνει ένα φιλί στο μέτωπο, τον σκεπάζει καλύτερα και κλείνει την πόρτα του φεύγοντας. Μετά βγάζει τα ρούχα του και μένει με το εσώρουχό του προχωρώντας προς το μπάνιο. Περνάει μπροστά απ' το υπνοδωμάτιο της γυναίκας του. Η πόρτα της είναι μισάνοιχτη. Δεν ξέρει γιατί, αλλά θέλει να βεβαιωθεί πως είναι καλά, ξαφνικά μέσα του έχει ξυπνήσει όλες εκείνες οι θύμησες του καλού και σωστού οικογενειάρχη. Ίσως γιατί είναι μόνο λίγες οι μέρες που έχουν απομείνει μέχρι να φύγει οριστικά από αυτό το σπίτι. 

Η Μαρίνα ξαπλώνει στο κρεβάτι γυμνή. Εκείνος απορεί. Ποτέ της δεν κοιμόταν γυμνή, τι άλλαξε τώρα; Ίσως φταίει η αφόρητη ζέστη που δεν αφήνει τίποτα να ανασάνει τριγύρω. Το σώμα της είναι όμορφο, ειδικά έτσι όπως φωτίζεται από τη λάμπα του πορτατίφ που έχει ξεχάσει αναμμένο στο κομοδίνο. Νιώθει μια ανατριχίλα και το μόριο του αναριγεί καθώς ανυψώνεται στη θέα του γυμνού της κορμιού. «Μα τι σκέφτεσαι, Χ; Κάνε μεταβολή και φύγε αυτή τη στιγμή» λέει στον εαυτό του και εκείνη την ώρα η Μαρίνα «ξυπνά» αναστατωμένη από τα βήματά του. «Γύρισες;» τον ρωτάει όταν εκείνος έχει ήδη γυρίσει την πλάτη του προς την έξοδο. «Ναι, συνέχισε τον ύπνο σου» της λέει χωρίς να ξέρει πως η Μαρίνα στην πραγματικότητα δεν κοιμόταν. Τον περίμενε μέρες τώρα να γυρίσει, ολόγυμνη, με μισάνοιχτη την πόρτα, ελπίζοντας να τη δει και να φουντώσει ξανά το πάθος εκείνο που χαρακτήριζε τα πρώτα χρόνια της σχέσης τους.

«Τώρα είναι η ευκαιρία σου, Μαρίνα» συλλογίζεται και σηκώνεται πριν προλάβει να βγει εκείνος έξω απ' το δωμάτιο. Πηγαίνει και τον αγκαλιάζει από πίσω. Νιώθει το αιδοίο της να τρίβεται στα οπίσθια του, έτσι όπως κολλάει το κορμί της πάνω του.



DilemmaWhere stories live. Discover now