Selam millet bu bölümde SAVNAZ karşılaşıyor.Nazlı uçak tan korktuğu için uçakta uyuya kalıyor.Iyi okumalar...
NAZLI NIN AĞZINDAN...
-Nazlı uyan kızım indi uçak hadi
-Ne oldu bana
-Uyuya kaldın galiba indi uçak hadi
Galiba bayılmışım ana kimse fark etmemiş.İstanbul inmiştir.Haluk kişisi kocaman bir arabamın önünde bizi bekliyordu.Hepimiz arabaya bindik ben ve peri yan yana oturduk.Annem haluk kişisi selin üncüsü yan yana oturdular.Araba hareket etmeye başladı.Ben ve hala sessizliğini korkuyordum.Bu sessizliği bozan selin oldu.
-Haluk abi bir fotoğraf çeke bilirmiyim.
Annem,
-kızım rahat bırak halugu. (Haluk kişisi)
-Önemli değil.Tabi neden olmasın (dedi)
Sekin fotoğraf çektikten sonra instegrama attı.Ben hala mutsuzum.Sonunda araba durdu.Arabadan indiğimizde selin çığlık atmaya başladı.
-Off selin kulağımı agrıttın(Dedim)
Annem ve haluk kişisi içeri girdiler biz yani selin peri ve ben bahçeyi geziyorduk.Selin içeriye bakmak için yazımızdan ayrıldı.Peri selinle beraber içeriye girdi.Ben ise bahçede geliyordum.Bahçede bir ağaç vardı.Kocaman aman allahım bir ağaç ev.Benimde bir ağaç evim vardı ama bundan küçük bu koskocaman.Acaba iceriye girsemmi.Giriyim ya ne olucak ki. (Der ve nazlı tırmanıp içeriye girir).aman allahım çok güzel bir yer kimin acaba.Biraz kurcalasam ne olur ki kimse yok zaten bu çekmece de ne var acaba(NAZLI cekmeceyi açar ve içinde bir mektup ve kolye bulur.Kelebek şeklinde).Çok güzel bu evde benim bildiğim kadarıyla bir genç kız yok.Aman neyse der ve kolyeyi takar.
SAVAŞIN AĞZINDAN...
Bahçede gezerken ağaç evimden sesler geliyordu.Bir kız sesi yoksa yoksa MELİSA mıydı.Ağaç evine tırmandıktan sonra arkası dönük bir kız vardı.Ama bu melisa değildi.Bir anda bağırdım.
-Ne arıyorsun burda.
-Şey ben,ben şey için şey ettim.
-Ne için ne ettin.
-Ne bagıriyosun be sagırmı var karşında
-Peki burası dingonun agırımı izinsiz girmezler falan
-Çiktim be ne bağırıp duruyorsun
Nazlı ağaç evden iner ve eve gırgır.Savaş ise sinirden ne yapılağını şaşır.
NAZLI NIN AĞZINDAN...
Ödün kalan bildiğin amonyak ya yedim sanki.Neyse annemin yanına gidiyim.Annem de zaten oturma odasında oturuyormuş.
-Annecim nasılsın.
-Nerdesin nazlı daha odanı göstermedi.
-Gosterirsin ne acelesi var va3 da selin nerede.
-Buralardaydı etrafı geziyodur ya da odasındadır.Hadi sen gel sana odanı gösterıyım
Dedi beni bir kapının önüne getirdi.Kapıyı açtığında ağzım açık kaldı.Neden diye sorarsanız yatağının yanında ben,selin,peri ve annemin fotoğrafı vardı.Benim en sevdiğim fotograftı.Annem bana ben anneme baktım ve.
-Anne çok güzel olmuş ya teşekkür ederim.Nasıl aklına geldi.
-Ben yapmadım haluk yaptı.Bana sordu nazlı neyi sever diye benimde aklıma bu geldi.Çok iyi düşünmüş demi.
-hıııııı
Dedim çünkü haluk kisi sinin yaptığını öğrenince yüzümdüstü.Tamam hoşuma gitti ama gene de haluk kisine güvenmemem lazım.Zaten o çocuk sindirimi bozdu ama bu az da olsa moralimi yerine getirdi annem.O çocuk kimdi acaba çok ta yakışıklıydı o serseri saçı uzun boylu vb. şeyleri çok tatlıydı.Ne diyorum ben ya kendine gel nazlı.Annem odadan çıkmıştı.Odamda tek oturuyordum canım sıklıyordu bahçeye çıktım o büyük ağacın altında oturdum...
SAVAŞIN AĞZINDAN...
O kız gideli tam iki saat olmuştu kendi kendime oturuyordum.Sıkılınca müştemilata döndüm.Yatağıma uzandım o kız geldi aklıma.O simsiyah uzun saçları simsiyah gözleri vb şeyleri çok güzeldi.Savaş ne diyorsun sen sen melisayı seviyosun o kız izinsiz senin ağaç evine girdi savaş kendine gel.Uykum bir türlü gelmiyordu . Canım da sıkılıyordu en iyisi bahceye çıkayım dedim ve cıktım.Bahçede yürürken ağacın altın da o kızı gördüm.Kim acaba nerden geldi ve ne zaman gidecek.Böyle sorular kafamı yiyip duruyordum.Cesaretimi toplayıp yanına gittim sanırım ona özür dilemem lazım.Çünki ona sertdavranmış olabilirim bir ada bağırmış ola bilirim.Hatta biraz değil baya bağırdım.Yanına gittim.
-Merhaba sabah sana bağırdığı için özür dilerim.
-Şey şey ben de ben ben de izinsiz girmiştım aslında suç benim.
-Yo olsun senin bir suçun yok ani bir çıkış yaptım.Yinede sana bağırmamalıydım.Bu arada ben SAVAŞ.
-Önemli değil.Bende NAZLI.
Nazlı.Çok güzel bir isim.Adı gibi kendisi de nazlımı acaba.Konuştuktan sonra yanına oturdum.Bana buraya neden geldiğini.Ağaç eve neden girdiğini anlattı.Onunda bir ağaç evi varmış ızmir de.Birazda sohbet ettikten sonra uykum gelmeye başladı.Baskınında uykusu gelmişti.Etmeyip duruyordu.İkimizde aynı anda ayağa kalktık.Yürürken müştemilatın önüne geldık.Nazliya.
-İyi geceler.Dedim o bana.
-Burada mı kalıyorsun.Dedi ben.
-Evet şeyden sonra hep burada kaldım.
-Neyden sonra.
Dedi ama ben hala emin değildim.Neye derseniz.Nazlıya söylesem mi söylemese mi diye.Yok daha vakti var söylemicem.
-Neyse boş ver hadi bay bay
-Peki sen bilirsin.Iyi geceler.
Dedi ve o da gitti.
NAZLI NIN AĞZINDAN...
Savaş adı savaş miş.Adı çok güzel.Aslında iyi birine benziyo.Ama emin olamam daha vakti var.Aklımda çık miyo ya.Derken...
Selam millet di yer bölümde biraz SAVNAZ yazı cam azıcık ta ALSEL yazılım demi.İyi okumalar.Yazım yanlışım varsa af buyurun iyi okumalar...♡♡♡♡♡