YENİDEN DOĞUŞ

49 2 0
                                    

Banu 30 yaşında bakımlı bir kadındı. Eşini trafik kazasında kaybedeli 1 yıl olmuştu onunda.

Burak karşısına çıktığında o da aslında Burak'la benzer duyguları yaşamıştı ama duygularına hâkim olmaya çalışmıştı. Ancak Burak'ın aceleciliği sayesinde yeni bir ilişkiye yelken açmışlardı.

6 ay geçmişti ilişkileri başlayalı. Sanki 6 senedir birbirlerini tanıyor gibiydiler. Birbirlerine çok iyi gelmişlerdi. Yaralarını birlikte sarıyordu her ikisi de. Ve her geçen gün daha çok kenetleniyorlardı birbirlerine. Ama ikisi de tekrar kaybetmekten korktuğu için hızlı ilerliyordu bazı şeyler.

Yeniden doğmuştu her ikisi de. Yeni doğan bebek gibi bakıyorlardı birlikteliklerine.. Burak sabahları kalkar kalkmaz Banu'yu arıyordu. Güne güzel başlaması için güzel sözler söylüyordu. Bu ergen tavırlar Banu'nun da hoşuna gidiyordu.

Telefonda konuşurken Burak bir anda duruverdi. Banu sesleniyordu ama cevap vermiyordu Burak. Banu telaşlanmaya başlamıştı. Telefonun diğer ucundan haykırıyordu. Burak pardon diyerek Banu'yu kendine getirdi ve ;

"Ve dedim ki ;

Kaybolup giden yıllarım arasına
Güneş olup doğduğun için
Hayatıma girip yaşama tutunmamı sağladığın için
İyi ki sevmişim seni..."

dedi. Banu hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Aslında her ikisi de bu kadar duygusal veya romantik değillerdi. Hani genel tabir vardır ya ikinciler her zaman daha şanslıdır diye. Kendi aralarında bunun şakasını çok  yaparlardı. Yapamadıklarını yapıyorlardı aslında. Olması gerekenlerin yeni farkına varmışlardı. Kaybetme korkusu her ikisini de bambaşka insanlar yapıvermişti.

Artık eskileri mazide bırakıp gelecek hayallerine başlamışlardı. Aile arasında sade bir törenle evlendiler. Kendilerine verilen ikinci şans için Allah'a şükredip, birbirlerine söz verdiler, Ölüm dışında ayrılmak yok diye.

"+Aşık olduğumu nasıl anlarım diye sordular bana :
- Aşık olduğunu nasıl mı anlarsın ?
Sen onun gibi gülmeye başlarsın,
O ise gündelik laflarını kullanmaya başlar..
Aşkı tek kişilik yaşamaya başladığınızı anlarsın ..!! dedim.."


"Kışın ardından gelen güneşli günler gibi geldin yüreğime...
İçimi ısıttın bir kere nasıl git diyeyim..
İtiraf edeyim mi sevgili ,
Pek bir yakıştın sen yüreğime..."


YALNIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin