grup toparlanıyor

47 9 1
                                    

Elif'in ağzından;
Kapuşön...açıldı...işte o...
Sanki adam bizi kapana kıstıracakmış gibi herkesi kaldırdım.Kalabalığı yara yara bir caddeye çıktık.Buradan gitmeniz lazım...
Adam bizi buraya kadar takip edip sonra hiçbir şey olmamış gibi gitmiß olamaz.Ama sanki bizi tanımamış gibi bakıyordu umarım öyledir...
Otobüs durağına gelince ben hala titriyordu.Mark yanına geldi.
Bu çocukta beni tuhaflaştıran bir şeyler var...
Deadly'nin ağzından;
Çocuklar öyle koşturunca arkama baktım,yoksa traşlı kafamdan mı korktular?bece haklılar!
Emily Beni arayıp gelme sınır krizi başladı ditpyince bende tiyatronun oraya gittim.Bir adam perdenin arkasında duruyordu ama hiç kukla falan yoktu ortada.Adama biraz soru sorucam;
"Bugünkü gösteriniz Güzeldi ama olağan üstüydü.Ama kendinizi çok belli ediyorsunuz.Böyle bir gücü dışa vurmak sizi açık eder!"
Nedense adamın kalbi atmaya başlamıştı.Ne dedim ki ben?
Lütfen oda benden olmasın dedim ve iśte çok heyecanlandığım zaman olduğu gibi yerdeki bir şeyleri yiyen güvercinler teker teker yere düşmeye başladı.one by one ...
İşte şimdi Yandık!
Adam:
"Paranormal...sende normal değilsin,değil mi?Türkda değilsin,benim adım shadow yanı gölge ama normal adım Peter.Yalnız olmadığını biliyordum..."
Evet adam derken en fazla 18-19yaşında bekliyordum ama sese bakılırsa 16 yaşındaydı. Aman zaten birkezde 16 yaşında olmayın zaten ,hep filmlerde kitaplarda 16 yaşındalar.
"Evet yalnız değilsin,ama bizden fazla yok...Gücün gölge kontrolümü?yanı onu anlamında...herneyse benim kini Bence öğrenmek istemessin"
Çocuk öyle bir bakıyordu ki sonrasına gerek kalmadı.
"En az 6-7.5 metre yakınındaki şeylerin ruhunu alıp sonra geri verebiliyorum.Yada istemiyorsan vermiyorum yanı kısaca öldürüyorum.Bunun yüzünden Annemi ve dedemin öldürdüm.Şimdi ise dedem için son kalan işimi yapıyorum.Ve seni bulma âmacım birkaç çocuğu bir ejderha için bulmak.Biliyorum insan bir an yapmak zorunda olmadığını söylüyor kendine ama o haritada şuan dediği her şey çıktı ve benden bahsettiğine göre muhtemelen kaçamayacağım.Birkaç çocuktan başlama amacım hem kandırması hem başkalarına ulaşma şansı az olur dedoğimdendi ama biraz zor oldu.Ayrıca şuan istese Obama bile olabilecek daha doğrusu kimlik değiştiren birini kaybettim.Ama seni buldum ve Galiba karşıdakı cafedende 2 kişiyi bulabileceğini inanıyorum,işin özeti bu."
Çocuk çok normalmiş gibi dinledi ve montunu giyip sana yardım edeceğim dediama bunu yapmam için bir neden gözter.pıhhh burda neden bahsediyordu hala ne diyor bu..
Senden başlamasını söylerim,bu aralar daha boşboğazlıdırda bizim Patron beyefendi...
Çocuğu gözleri pörtledi ve tamam diye mırıldandı.
Dışarı çıkınca kafeye girdik ve sanki bir şey sipariş edecekmiş gibi bekledik.Az önceki garson kız geldi ve buyrun dedi.
Bay gölgede hemen yukarıdan gelen o kokoş avizenin yarattığı gölgeyi normal değilsiniz,Bizde değiliz şeklinde yazdï.
Kız içeriye 2 diye bağırınca içeriden genç adam geldi.
Kendimi bir an mafya gibi hissettim ama genç elini gölgeye uzattı.Çocuk resmen kanı çekilen!iş gibi bembeyaz oldu.kızda bana elini uyarınca Hey aynı taraftarı!Sorun yok!dedim ama yinede üstüne atlayacaklarmış gibi hissediyorum!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kinezi TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin