Prológ

32 3 0
                                    

Každá z nás si ako malá určite predstavovala, že keď vyrastie bude bývať na zámku spolu so svojím vysneným princom a nosiť tie najkrajšie šaty.

Lenže, niekedy je realita iná ako rozprávka a vy sa možno ocitnete v príbehu s nešťastným koncom namiesto toho aby váš princ porazil sedemhlavého draka alebo vás vyslobodil z věže.

Viete, nie každý je predurčený na to aby mal kráľovskú krv a kúpal sa v zlate.

Aj keď sú všetky tieto predstavy dokonalé, nie vždy všetko vyjde ako si želáme.

Život nám pod nohy neustále kladie prekážky a učí nás tešiť sa z maličkostí. Povedzme si úprimne, koho by bavil jednotvárny život bez trochu adrenalínu?

Určite vám teraz nechcem pokaziť vaše ilúzie o úžasnej budúcnosti ani vám priať nič zlé, práve naopak. Chcem vám ukázať prečo by ste sa mali tešiť zo všetkého čo máte.

Nechcem sa opakovať, ľudia v dnešnej dobe závidia a urobia všetko preto len aby vás videli trpieť a aby videli ako hlboko môžete klesnúť.

Nebuďte naivní rovnako ako som bývala ja. Neverte ľuďom, ktorých nepoznáte aj keď viem, že je ťažké posúdiť komu veriť a komu nie. Toto nie je hra. Je to skutočnosť. Nie, nie som princezná aj keď som ňou chcela byť. Nežijem na zámku, no našla som svojho princa a žijem svoju rozprávku, aj keď tak trochu inak..

Poznámky autora

> Takže, rozhodla som sa napísať nový príbeh po veľmi dlhej dobe, počas ktorej som nebola schopná napísať vôbec nič.. (neznášam tie bloky)
> Dúfam, že to nebude nějaký prepadák a snáď sa vám bude moja tvorba páčiť.. ❌
> Bola by som rada ak by ste mi tu nechali nejaký komentár, či má cenu vôbec niečo takéto začať :)
> Hope you like it ♥

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 25, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Arrogant [SK]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum