1. "Din mor"

10 0 0
                                    

Susanne skreg mig ind i øret: "Din Mor". 
Det eneste jeg havde gjort var at sige 'hvad?'.
"Øhh okay? Spurgt?" Svarede jeg.
Susanne sendte mig dræberblikket og sagde: " lytter du enlig nogensinde efter!!? Jeg prøvede at fortælle at jeg havde fået mit første 12 tal og du stirrer bare ned i din mobil- Waow det det eneste jeg har at sige!!"
" øh undskyld, Men det var da godt"
"Ja din bare røv du synes sgu ej det er!!!" Vrissede hun.
"Du taler helt volapyk! Måske du skulle tage en slapper!"
" TAGE EN SLAPPER!!!? Kun idioter siger sådan noget! Og kun når de ved at den anden har ret til at være sur!"

Det begyndte at bliver pinligt, der var mange mennesker der stirrede på os.
"Øh nej. Kun idioter der ER idioter siger slap af når de ved den anden har ret. Men er jeg en idiot.? Nej jeg er Awesome og har altid ret, så tag lige en slapper du"
Susanne var blevet så vred at tårer sprang frem i øjenkrogene. Hun skulle lige til at skrige et svar da jeg sagde:
"Ses taber" og skred.

#vækfraSusanne

Jeg gik ned gennem byen og sendte dræberblikket til alle jeg så. En gammel dame stirrede på mig og jeg stirrede tilbage. Fuck verden. Den var alligevel røvsyg- hvem vil ikke meget hellere til ,youknow, et bedre sted. Jeg gik ned på stationen og tog bussen til et sted jeg ikke vidste. For fuck busser ingen kan finde ud af dem. Og fuck Susanne og alle hendes grimme venner. Selvom hun faktisk ikke har grimme venner. Men fuck dem alligevel. Her går man fucking rundt og bander i sit hoved og for dårlig samvittighed hvis nu ens mormor hører en. Skidespræller tanke-specielt når din mormor stadig lever og ikke er clairvoyant. Men Waow hvor er Susanne bare en numse! Hun er værre end Yvonne og hende er der ingen der kan lide. Yeh måske var Susanne og jeg venner end til for 10 min siden, men nu er hun en skidespræller. En kæmpe en af slagsen.
Well, bussen stoppede og jeg anede ikke hvor fuck jeg var endt henne. Jeg spurgte buschaufføren om hvordan man kommer tilbage og han svarede: " det kommer sgu da an på hvor tilbage er! Er det fortiden, er det busstoppet før eller er det busstoppet før busstoppet før busstoppet før bussto.." "Waow tak skal du ha'. Jeg har fattet det" svarede jeg og skred

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The True WorldWhere stories live. Discover now