Akıl akıl akıl. Her şeyi yöneten bütün organlarımıza yön veren çalışmasını sağlayan bir motor gibi. Onca hayallere ev sahipliği yapan , bizi rüyalar alemine götüren , bir çok anımsama yaşatan bir organ-beyin. Bu yazı tamamen benim görüşüm olup daha önce keşfedilmiş ise haberim olmayan bir yazı olarak kalır lakin keşfedilememiş bir düşünce ise oda bende saklı olarak kalır.Pek ne yazdığımı ne yazabileceğimi bilmeyen yada konulara kurbağalama atlaya bilen bir insanım neyse konumuz beyine gelelim.Bu yazacakrım film izlerken aklımdan geçti birden geçti ve o an nasıl olduysa beni bu yazıya sürükleyen beynime dönüp dedim ki filmim bittiğinde buraya gelip yazı yazmam için beni uyar yaklaşık 30 dk sonra filmin bitişinde kendimi burada buldum ve bu beni düşündürdü.Beynimiz bir arkadaş uyarıcı saptırıcı olabilir mi ? Yani işte birisine beni şu saatte uyandır dersiniz ve oda uyana bilirse sizi de uyandırır gibi değil bu kurmalı bir saat gibi tabir edilebilir. Evet hatırladım ilk okulda bir öğretmenimiz istediğiniz saatte kalkmak için kendinizi kurun söyleyin tekrar edin ve kalkarsınız demişti ve denemiştim evet bir 5 dakika fazladan uyusam da kalkmıştım bu biraz benim beynimin farklı çalışmasından kaynaklanıyor olmalı. Yani beynimiz cidden bir arkadaş ise ve bizi yöneten bir bize yön veren bir organ ise ? bundan kastım ne yapacağımızı onun belirlemesidir. Yani sizi birisine aşık eden şu saatte tuvalete gideceksin şu saatte yatıp şu saatte kalkacak işe gidecek okula gidecek telefonu şu saatte dakika da saniyede salisede eline alacaksın diyen bir organ-motor olabilir mi ? yani bu Kader kavramını getiriyor akla o zaman her şeyi bilen beyin tanısını ortaya koyabilir lakin ateist değilim ve bu düşüncelere gelmeyin çünkü her şeyin yaratıcısı ALLAH. Ve evet öyle ki yukarıda bahsettiğim gibi olamaz mı ? Bilmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Akıl sorunsalı
Science FictionAklınıza bu yönden bakıp bakmadığınızı bilmiyorum bir çok yönüne değindim kendi açımdan bir şeyler ortaya koydum düşüncelerimden ibaret bir yazı dizisi oluşturdum.