Part 12-MBIML

547 39 4
                                    

"Hmm..sian Suho...walaupun dia x sengaja,dia dh bunuh saengnya sendiri.V mestilah marah...tapi...apa kena mengena dgn aq?"Eunji terbaring atas katil sambil memikirkan mengenai Suho Chorong dan V.

Ding dong!!Eunji turun dan buka pintu sebab Suho tgh tidur.Pintu dibuka."Hi Yoo Kyung..masuklah."pelawa Eunji.Suho yg baru bgn terkejut melihat kelibat Yoo Kyung."Hi Suho..lama x jumpa"kata Yoo Kyung pd Suho.Eunji hanya memandang."err ok.awak duduklah.sy nk blk rumah sy"kata Suho sebab Apink memang x tahu yg dia tinggal dgn Eunji tapi"eh nikan rumah awak?awakkan bodyguard Eunjikan?"kata Yoo Kyung."Ma..Mana.Yoo Kyung tahuni"tanya Eunji.

"Saya tahulah unnie"kata Yoo Kyung."tapi jgnlah ckp dkt yg lain eh"kata Eunji."yerlah ...tapi satu syarat."kata Yoo Kyung.Eunji sedia mendengar.Suho yg memang dh tahu yg Yoo Kyung bersubahat dgn Mark juga memasang telinga."Kau kena bagi Suho dkt aq!!!"kata Yoo Kyung.Eunji terkejut."apa maksudnya?saya bknnnya simpan Suholah!!"Eunji menjerit.

"Ko kan ada V!ambiklah dia!!"kata Yoo Kyung."ei berambuslah!!ko ingat aq nakke Suho tu?V tu pun aq x hinginlah!!berambus dari rumah aq"herdik Eunji.

Yoo Kyung bergerak pergi.Eunji mula menangis teresak-esak.Suho memegang bahunya tapi Eunji menolaknya."Awak ...awak jgnlah nangis..Yoo Kyung tupun bersubahat dgn V sebenarnya"kata Suho.Eunji memandang Suho."maksudnya..dia nk bunuh aq sebab tinggal dgn kau?that's all?"kata Eunji sambil menangis.Eunji.sy harus jaga awak..tu tanggungjawab saya "Suho memegang tangan Eunji.Eunji memandang Suho.Entah knp hatinya bergetar(bergetar erkk?abaikan).Tgnnya menjadi sejuk.

"Asal tgn awak sejuk?"kata Suho.
"X...x.de.papelah"kata Eunji dan perlahan-lahan berjalan ke biliknya.

"Argh!!!aq suka dia ke?xkkanlah...asalbila dia pgng tgn aq aq rasa lain mcm?peluk ajer aq rasa menggeletar.?urgh...tapikan .
.dia tu handsome..ish.....eunji..apa dh jadi dgn ko ni?ah-choo!"Eunji bersin dgn kuat sampai Suho dkt bwh boleh dgr.

"Awak ok x?"tanya Suho yg baru sampai depan bilik Eunji.Dia terus masuk dan pegang dahi Eunji.panas.."awak demamlah..jom gi hospital"kata Suho dan menarik tgn Eunji untuk bgn.Tiba-tiba Eunji pengsan dan jatuh atas lantai.Eunji!!

Eunji buka matanya."aq kat mana ni?"tanyanya pada diri sendiri."kat hospital"jawab satu suara.Eunji memandang kananya.Suho sdg duduk dan menatap mukanya."Suho jgn bagitahu omma pasal ni tahu?x pasal pasal nanti kopun kena marah"kata Eunji.Suho mengangguk."ko demam panas.apa yg menyebabkan ko demam ni?"tanya Suho.Eunji diam.

"Xkkan aq nak ckp sebab dia pegang aq aq demam?haish...diam ajerlah"kata Eunji dlm hati."hmm.OK
Aq gi beli makanan.ko rehatlah dulu."kata Suho dan keluar dari bilik."baiknya dia..hmm.omg!I'm falling in love for him!!kata Eunji dan memegang pipinya.Pastu terus pengsan balik.

Haha,fall in love and pengsan.pelikkan?hope u enjoy.mian kalau part ni x best mana.

My Bodyguard Is My Love?!?!✔Where stories live. Discover now