H.49

282 30 1
                                    

P.o.v Esmee

Als ik na een tijdje naar boven ga zie ik dat Sabine haar kamer deur op een kier staat, voorzichtig kijk ik erdoor en zie Sabine als een bol op bed liggen, ik twijfel geen moment en stap naar binnen. 'Wat is er?' Vraag ik zacht, ik ga op de rand van het bed zitten en kijk haar aan, 'a-abby' komt er met moeite uit. Ik sta woedend op en loop naar Michaels kamer, hij heeft gelukkig zijn kleding al aan, ik pak zijn arm vast en sleur hem het huis uit. 'Jij blijft buiten, ga maar lekker naar die Abby toe!' Bijt ik hem toe. 'Hoe weet-' 'ik hoef je echt niet meer te spreken hoor, je heb Sabine haar hart gebroken, rot al-je-blieft op' dat ik het laatste wat ik zeg voor ik hem met een harde duw het huis uitzet. Bitchy draai ik me om en doe zo'n haar flip. -je weet wel zo'n ding die al di bitchy meiden doen-

Ik loop via de achtertuin terug, maar mijn blik valt op twee bomen in de tuin. Een van die bomen staat vol met mes steken en stomp plekken. 'Ik weet wat ik ga doen' mompel ik. Binnen zie ik Sabine in de keuken staan. 'Pak een koksmes, sabine' zeg ik als ik in de keuken ben, vragend kijkt ze me aan. 'Wtf gaan jullie... Owwh oke ga maar' zegt Ashton als hij ons ziet. Nu kijkt Sabine me nog raarder aan. 'Wat gaan we doen?' Vraagt Ze als we voor de boom staan. 'Woede uiten op een boom' grinnik ik terwijl ik naar de boom wijs. 'Wtf heb jij gedaan' mompelt ze, 'ik ga onder geen geding naar een Praat dokter en ik had de jongens die me holpen. Hun zeiden dat dit een goede oplossing was, dus uit je woeden. Denk dat het michael is' als ik dat heb gezegd begint ze rammen op de boom...

Na een half uur gaan we naar binnen, en komt de geur van Patat me tegemoet. 'UMG PATATIIEES' gil ik spastisch terwijl ik aan de tafel plof. Hoofdschuddend gaat Sabine naast me zitten. 'Esmee?' Vraagt Luke. Ik knik. 'Ik heb een Challenge' een grijns versiert zijn lippen. 'En dat is...?' Vraag ik, ik hou van Challenges. 'We gaan Lasergamen' ik knik heel snel, ik houd zo damn van lasergamen ook al heb ik het nognooit gedaan. 'Als jij wint, draai ik jou de hele weg. Als ik win ga je nog een keer mee' ik grijns, 'dat is dan een afspraak, getild worden klinkt niet verkeerd' hij grinnikt en tilt mij op. 'En het licht ook niet verkeerd, maar ik zie patat dus dat wil ik' hij laat mij zakken en ik begin gelijk met eten...

Als ik net klaar met eten ben voel ik een vlaag misselijkheid opkomen. Ik ren naar de WC en kots alles uit. 'Gaat het?' Vraagt een stem, ik denk die van Luke, hij haalt mijn haren voor mijn ogen weg en niet veel later moet ik weer kotsen. Als ik niet zo misselijk meer ben krijg ik een Glas water van Luke. 'Bedankt' zeg ik. Ik neem een paar slokken en geef hem dan weer terug. 'Wat ga je nu doen?' Vraagt hij zacht. 'Ik weet het niet ik denk slapen' zeg ik, en ik begin te gapen, 'nou kom, ik breng je naar boven' zegt hij, voorzichtig pakt hij mij op en loopt naar mijn kamer, 'dankje' zeg ik als ik op mijn bed lig, ik geef Luke een knuffel en draai me om. Niet veel later verlaat hij mijn kamer en val ik inslaap...

Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu