Christmas Eve.

506 36 2
                                    

Det er juleaften idag.
Jeg er rimelig udkørt, men glæder mig til, at skulle holde jul sammen med mine venner.
Det var planlagt, at vi skulle holde jul jeg hjemme, men det kommer ikke til, at ske.
Vi blev alle enige om, at det var en dum ide. Ikke personligt, men simpelthen fordi både jeg og Harry er totalt udkørte.
Så vi holdet jul hos Louis og Eleanor.
Syntes også det er rimelig dejligt, at hverken mig eller Harry skal rende rundt, og sørge for mad, og alt det der.
Men ihvertfald er vi på vej over til Louis nu.  Klokken er næsten fem,  så det er på tide. 
Jeg glæder mig til, at se dem alle sammen igen, det er lang tid soden, ag vi har været samlet, allesammen på samme tid.

Harrys hånd ligger på mit inderlår.
Jeg smiler til ham, og den ellers før tavshed fortsætter.

Vi ankommer til Louis' hus.

Harry tager gaverne i bagagerummet, og tager dem med inden for.

"Hej, hvor ser du smuk ud" siger Louis da han åbner døren og krammer mig.
"Mange tak, du ser heller ikke værst ud"

"Hvor skal vi stille gaverne henne?" Spørger Harry Eleanor.
Jeg tager en af poserne med gaver i så, han ikke skal bære det hele selv. Der er sådan pænt mange poser.

"I kan stille dem op oven på" smiler hun. Vi går oven på og stiller gaverne ved fryseren, som står i et hjørne bag trappen.

Harry ligger sin hånd på min kind, og kigger dybt ind i mine øjne.
Han kysser blidt mine læber.

"Ved du godt jeg elsker dig?" Mumler han mellem vores læber. Jeg trækker mig stille, og ligger mine arme om hans nakke.
"Jeg elsker også dig" siger jeg.

Jeg læner mig ind for, at få en krammer. Harry's kram er seriøst altid de bedste. Der er ikke nogen der kan slå dem.

"Baby?"
"Ja?"
"Lover du mig, at du siger til mig, hvis du får det skidt idag? Hvis du er på vej til, at få et panik anfald. Please fortæl det ikke. Det er ikke forstyrrende for nogen, det lover jeg. Vi vil bare allesammen rigtig gerne passe på dig, det ved du vel" siger han med en halv nervøs stemme.
Han kysser min pande og trækker mig endnu en gang ind, i et af hans fantastiske kram.
"Det lover jeg" smiler jeg.

*

Vi har lige sat os for, at få noget at spise.
Jeg tager selvfølgelig det samme som alle andre, bare en lidt mindre portion.

Jeg hygger mig faktisk rigtig meget. Det er lang tid siden jeg har grinet så meget, og haft det så godt.

Pludselig banker det på fordøren.
"Gider du ikke åben" spørger Louis, jeg nikker og rejser mig.

Jeg åbner døren og Zayn og Perrie står der.
Både Perrie og jeg udbryder et 'skrig' i glæder.
Jeg løber nærmest det lille stykke de står væk fra mig, og ind i deres arme.
"Jeg har savnet jer så meget" en lille tåre glider ned af min kind. Den her dag kan bare ikke blive bedre.
"Vi har også savnet dig, love" siger Zayn, og krammer mig tættere indtil ham.

"Vi har besluttet os for, at flytte tilbage til London. Vi savner jer alt for meget" siger Perrie.
Tårerne løber ned ad mine kinder. Jeg kan ikke holde det tilbage, jeg er så glad for, at de er her.
"Aw lille skat da" smiler Perrie, jeg griner bare.

"Kom inden for" smiler jeg.
"Hvad græder du for skat" siger en stemme som kommer bagfra. Harry.
"Seeeee" smiler jeg.
"Nårrh, vidste du ikke de kom?" Griner han. Selvfølgelig gjorde jeg ikke det.

Glædelig jul.
Ha en dejlig aften.
Elsker jer.

Lost. H.SWhere stories live. Discover now