Τους χαιρετισα, βγήκα απο το σπίτι και μπήκα στο αμάξι. Έβαλα μπρος και έφυγα.Σήμερα, η μέρα ηταν καλή, όμως παρατηρισα πως ξεχασα ενα φακελο στο σπιτι και εστειλα μυνημα στην Hope για να μου το φερουν.
Μετα απο 30 λεπτά, έφτασα στην δισκογραφική.
Τους χαιρετισα και πηγα στο γραφείο μου.
Εκεινη την στιγμή, χτύπησε η πόρτα."_Περάστε !
_Καλημερα Λυδία !_Καλημέρα σας αφεντικό ! Πως μπορώ να βοηθήσω;
_Μίας και είσαι manager του Måns, σου έφερα να ελέγξεις το tour του για τα Χριστούγεννα στην Αυστραλία. Μπορείς να κανεις οτι θέλεις. Όταν θα τελειώσεις φέρε μου το φάκελο στο γραφείο και εχω και τον φάκελο του Eric Saade, επειδή ειναι άρρωστη η manager του, θα τον αναλάβεις εσύ.
_Εντάξει, θα αρχίσω αμέσως."
Αρχισα την δουλεια.
Μέσα σε 30 λεπτά έφτιαξα το tour του Måns και τώρα ελέγχω κάτι χαρτιά.
Ώσπου χτύπησε η πόρτα.
"_Παρακαλώ;
_Καλημέρα και πάλι. Σου έφερα το φάκελο σου.
_Σε ευχαριστω πολυ Måns !
_Αποφασίσες τελικά αν θα πάμε μαζί στους δικους μου;!
_Δεν ξερω... Πφφ, καλά, οκ, θα παμε.
_Τέλεια !"
Ξαναχτυπα η πόρτα.
"_Περάστε !"
Ο Måns ηταν σκιμενος απο πάνω μου.
Όταν άνοιξε η πόρτα όμως μπήκε μέσα ο Eric :"_Καλημέρα Λυδία ! Καλημέρα Måns!
_Καλημέρα Eric ! Εγώ να πηγαίνω, Λυδία θα τα πούμε μετά.
_Οκ bye ! Eric, καθισε !
_Σκέφτηκα, μιας και τώρα θα εισαι η αναπληρωματικη μου manager, να έρθω να σε γνωρίσω, να σε μάθω καλύτερα !
_Καλα έκανες ! Λοιπόν, ρωτάμε ότι θέλεις !"
Αρχίσαμε να μιλάμε, εγώ συνέχιζα την δουλειά μου.
Μετά απο μια ωρα, έστειλα μυνημα στον Måns οτι τελείωσα και είπε πως θα ερθει να με παρει να φυγουμε κατευθειαν για τους δικους του.
Με τον Eric, βγήκαμε απο το γραφείο μου και πήραμε στον διευθυντή τους φακέλους.
Μετα απο κάνα 10 λεπτο ήρθε και ο Måns, κατεβηκαμε κατω με τον Eric συνεχίζοντας την κουβέντα και γελουσαμε, δωσαμε φιλακι στο μάγουλο και χωριστηκαμε.
YOU ARE READING
ΕΡΩΤΕΣ ΜΠΕΛΑΣ
RomanceΣυνεργασία με την Victoria Pista "Η Λυδια και η Hope γνωριζονται από χρόνια. Οι γονείς τους ήταν κολλητοί και έτσι έγιναν κι εκείνες κολλητουλες με τα χρόνια. Βαιβαια η Hope είναι μεγαλύτερη αλλά δεν διαλέγουμε τεις φιλίες μας... Ακόμα και όταν έχα...