H.50

321 37 8
                                    

P.O.V. Sabine
Ik lig huilend als een bol in bed, ik heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. Die knuffel van Cal deed goed maar ik wil een knuffel van Michael, ik wil zijn stem horen die zegt dat hij van me houdt.. Ik heb super veel hoofdpijn, allemaal van het huilen. Ineens staat Esmee naast mijn bed, ze gaat op de rand van mijn bed zitten. "Wat is er?" Vraagt ze zacht. Ik kan niks zeggen, met moeite komt 'a-Abby' mijn mond uit. Woedend staat ze op en loopt ze weg, verbaasd kijk ik haar na. Wat? Ik ga langzaam zitten, ik moet niet heel de dag in mijn bed blijven liggen. Dan word ik nog depressiever, we moeten gewoon vanavond alles uitpraten.

Ik sjok naar beneden en Esmee komt naar binnen. Waarom was ze buiten? "Pak een koksmes, Sabine." Zegt Esmee. Ik kijk haar vragend aan, welk dier wil ze nu weer doden. "Wtf gaan jullie doen...?" Vraagt Ashton. Eindelijk iemand die het ook niet begrijpt. "Oowhh, oke ga maar." Te vroeg gejuicht, ik kijk Esmee nog raarder aan. Ze sleurt me mee naar een boom. "Woede uitten op de boom." Zegt Esmee grinnikend. Oke, die is duidelijk de weg kwijt. "Wtf heb jij gedaan?" Mompel ik. "ik ga onder geen geding naar een Praat dokter en ik had de jongens die me holpen. Hun zeiden dat dit een goede oplossing was, dus uit je woeden. Denk dat het michael is." Zegt ze, ik kijk haar raar aan maar begin gelijk te rammen. Het voel best goed.

De laatste steken. Oke, dees is voor het liegen tegen me. Ik hak het mes in de boom. Deze is voor het breken van mijn hart. Ik steek het mes nog een keer in de boom. En deze is voor het agressieve gedrag en dat je geen hulp zoekt. Ik steek het mes voor de laatste keer in de boom en we lopen weer naar binnen. Ik voel me nu heel erg schuldig... Voor de boom.

P.O.V. Ashton
Allerliefste❤️: Hey babe... Mis je.
Me: ik mis jou ook ontzettend... Ik wil je in mijn armen nemen.
Allerliefste❤️: ik wil jou ergens anders nemen. 😏
Me: je verpest de romantische sfeer.
Allerliefste❤️: is het niet romantisch dat ik zeg dat ik zoveel van je hou dat ik met jou     geslachtsgemeenschap wil hebben?
Me: goh, je houd het nog netjes.
Allerliefste❤️: owh, sorry! Dat was mijn zus...
Me: wow.
Allerliefste❤️: sorry sorry sorry.
Me: geeft niet lieffie❤️
Allerliefste❤️: ik mis je echt heel erg...
Me: ik jou ook😭
Allerliefste❤️: hoe gaat het met Sabine en Esmee?
Me: Michael heeft een of andere Abby dus Sabine is helemaal van slag en heeft een boom in elkaar geramd, ik denk dat Esmee Michael buiten heeft opgesloten... Ze is echt heel erg LOL. Esmee moest net kotsen van de zwangerschap ofzo..
Allerliefste❤️: jeetje... En hoe is het met mijn cupcakeje?
Me: zo je koosnaampjes worden steeds leuker. LOL. En met mij gaat het goed hoor.
Allerliefste❤️: mooi.❤️❤️
Me: O ik moet gaan, bye sweetie pie.
Allerliefste: bye honey

P.O.V. Sabine
Weetje, Michael mag die Abby hebben. Ik maak me er niet meer druk over. Hij zoekt het maar uit! Ik pak twitter erbij, ik heb gister een nieuw account gemaakt. Die andere was ik mijn wachtwoord vergeten. Ik heb nu weer duizenden volgers, ik glimlach.

@x_sh_: when you love someone who doesn't love you.. I love you guys so much!

Gelijk allemaal reacties. 'Is mibine uit?' 'GURL what?' 'Sounds depressed af.' 'Same'

Maby This Time -5sos FanFiction, √ Twins deel 2-Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu