Vliegensvlug trok hij mijn kleren uit, zodat ik alleen in lingerie stond. Ik beet op mijn lip en sloeg mijn armen beschermend rond mijn lichaam heen. Met een vlugge klik maakte hij mijn bh los en storte zich op mijn borsten. Terwijl hij dat bezig was trok hij zijn kleren uit. Ik slikte bang toen ik zijn lid uit zijn broek zag springen. Gigantisch! Hij grijnsde en scheurde mijn string van mijn lijf. Hij nam plaats tussen mijn benen en wilde naar binnen stoten. Ik sloot snel mijn benen en keek hem aan.
'Wees alsjeblieft een beetje voozichtig, ik beloof dat dan alles zal doen wat je vraagt!' Zei ik snel.
'Dan hebben we een deal. Ben je maagd?' Ik schudde mijn hoofd, waarop hij knikte.
'Benen open en leg ze rond mijn middel.' Zei hij met een zachte stem, waarvan ik best wel schrok. Die stem klonk liefdevol, niet de stem die hij normaal heeft. Een beetje beschaamd deed ik wat hij vroeg, waarna hij zacht naar binnen stootte. Ik richtte mijn blik naar de muur die zich achter ons bevond. Hij zette zijn vinger onder mijn kin en dwong mij om hem aan te kijken. Zijn ogen boorde zich in de mijne terwijl hij mij een bemoedigend knikje gaf. Twiijfelend liet ik mijn handen naar zijn rug glijden, waar ik over wreef. Hij glimlachte toen een luide kreun mijn mond verliet. Hij drukte zijn lippen op de mijne en duwde zijn tong in mijn mond. Zacht draaide zijn tong rondjes rond de mijne, waarna ik het tempo iets opvoerde en mee begon te bewegen. Waar ben ik in godsnaam mee bezig?! Ik heb seks met mijn ontvoerder en doe geen moeite om uit zijn greep te ontsnappen! Hij kreunde hard en zette zijn tanden in mijn schouders.
'Ik ga komen.' Gromde hij en begon steeds dieper en sneller te stoten.
'Niet in me.' Kreeg ik er net nog uit, waarna ik gillend klaar kwam. Hij stootte nog een paar keer, waarna hij zich uit mij trok. Hij nam mijn hand en legde die op zijn lul, waarna ik hem begon af te trekken. Schreeuwend kwam hij klaar en spoot zijn zaad op mijn buik. Hij likte het voorzichtig op en drukte voor de laatste keer zijn lippen nog op de mijne.
'Zie je, zo gaat het veel beter.' Glimlachte hij en trok zijn boxer aan. Ik zuchtte en trok een kussen over mij heen. Louis kwam binnen en liet zijn blik over mij glijden.
'Luisterde ze?' Vroeg Zayn waarna Louis knikte.
'Kom mee, we zetten de 2 sletten samen in een kamer. Als ze geluk hebben krijgen ze straks wat eten.' Gromde Zayn en trok Louis mee. Oh, nu gaat hij zo doen? Ik zuchtte en trok mijn kleren terug aan. Niet veel later werd Selena naar binnen gegooid, waarna ik mij huilend in haar armen liet vallen.