Anne POV

56 0 0
                                    

Ik werd wakker toen ik mij om draaide en met mijn blauwe arm over het bed schuurde. Ik kreunde en ging recht zitten. Selena lag niet in bed en Zayn sliep nog steeds. Hij had de dekens tot over zijn middel op hem liggen. Zijn mond lag open en ik hoorde hem zwaar en regelmatig ademen. Ik zuchtte en gooide mijn benen over de bedrand. Ik stond op en liep de kamer uit. Ik zag een figuur voor de kamer van Louis lopen. Bang hield ik mijn adem in. Toen ik de haren van Selena herkende voelde ik mij terug op mijn gemak en stapte naar haar toe. Mijn ogen werden groot toen ik zag dat ze een mes in haar handen had. Snel trok ik het bij haar vandaan en keek haar doordringend aan.

‘Wat was je van plan?’

‘Ik ga hem neersteken!’ Riep ze woedend, waarna ik mijn hand op haar mond legde. Ik trok haar op de grond en ging langs haar zitten.

‘Dat is volgens mij echt geen goed idee, dat lukt toch niet. En Zayn doet nu iets of wat lief, we houden hem beter te vriend. Want als hij erachter komt dat je van plan was Louis te vermoorden gaat hij door het lint. Luister Sel, doe nooit iets zonder er goed over te hebben nagedacht en het met mij te overleggen.’ Ze knikte.

‘Ik wil hier gewoon weg.’ Snikte ze. Ik sloeg mijn armen om haar heen en streek zacht door haar haar.

‘Zayn zei dat Louis nooit liefde heeft gekend, waarom geef jij hem dat niet? Je zorgt ervoor dat hij verliefd op je geraakt en dan kunnen we hier weg!’ Ze grinnikte door haar tranen heen.

‘Zo slecht is dat plan nog niet.’

‘Mijn plannen zijn nooit slecht.’ Ik trok haar recht.

‘Ga nu maar slapen, Louis wordt vast niet op een meisje verliefd die wallen onder haar ogen heeft.’ Ze lachte en verdween de gammele kamer terug in. Ik liep snel naar de badkamer en deed de deur op slot. Ik snap eigenlijk wel dat ze Louis wilt vermoorden, ik heb soms ook verschrikkelijke zin om Zayn op zijn bek te kloppen. Maar mijn gezond verstand zegt dat ik hun beide te vriend moet houden. Wat ik ook ga proberen. Dan slaan ze misschien minder snel. Ik zuchtte en liep terug naar de kamer. Ik kroop terug bij Zayn in bed en ging aan de bedrand liggen. Zijn greep kwam rond mijn middel te liggen waarna hij mij naar zich toe trok, zodat ik met mijn rug tegen zijn buik lag. Ik kreunde van de pijn van de plekken waarna hij een kus in mijn nek drukte.

‘Sorry.’ Murmelde hij. Ik zuchtte.

‘Is er iets? Je doet zo afstandelijk.’ Ik draaide mij in een keer om en keek arrogant in zijn ogen.

‘Wat verwacht je dan? Je hebt me ontvoert en wilt dat ik lekker tegen je op kom kruipen?’ Hij zuchtte.

‘Ik dacht-‘

‘Niks te denken Zayn. Laat me slapen.’ Hij mompelde iets en liet zijn arm rond mijn middel afglijden. Ik ging zo ver mogelijk van hem afliggen en sloot mijn ogen. Ik had nu echt zin om gewoon op de grond te gaan liggen, maar dat zou nu net iets te pijnlijk zijn voor mijn blauwe plekken. Ik hoorde hoe hij de kamer uit stapte en de deur dicht sloeg. Ik trok mijn knieën op en beet op mijn lip. Onbewust begon ik te snikken, waarna ik huilend in slaap viel.

i hope it will be a bit better than being kidnapped ft zayn and louisWhere stories live. Discover now