Anne POV

56 0 0
                                    

'Het komt goed, dat beloof ik je.' Fluisterde Selena en streek over mijn haar.

'Ik hoop het.' Ik sloot mijn ogen en legde mijn hoofd op mijn knieën. De deur die openvloog deed mij opschrikken. Zayn kwam naar mij toe met een rare blik in zijn ogen. Woede? Lust? Hij trok mij omhoog en sleurde mij de kamer uit. Hij nam mij mee naar zijn kamer en sloot de deur, waarna hij mij ertegen aan duwde. Vrijwel meteen zaten zijn lippen op de mijne geplakt. Ik zuchtte. Zijn lippen zakte af naar mijn nek. Ik hield mijn hoofd een beetje schuin, zodat hij er beter bij kon.

'Zayn.' Kreunde ik. Hij beroerde de huid net achter mijn oor, wat mijn zwakke plek was.

'Jump.' Ik deed wat hij zei en sloeg mijn benen rond zijn middel. Hij droeg mij naar het bed en gooide mij erboven op. Ik opende mijn benen een beetje, zodat hij ertussen kon komen liggen. Hij viel opnieuw mijn nek aan, terwijl zijn handen aan de zoom van mijn shirt frunnikte. Hij trok het over mijn hoofd en liet zijn lippen naar beneden zakken. Ik kromde mijn rug, zodat hij aan het slotje van mijn bh kon. Hij opende het en gooide mijn bh door de kamer. Hij stortte zich op mijn borsten. De ene masseerde hij, de andere had hij in zijn mond. Ik wist niet wat hij deed, maar het maakte me gek. Ik verlangde echt naar hem, terwijl het mijn ontvoerder was. Zijn vingers haakte zich achter het pyjama shortje, wat hij in een ruk naar beneden trok. Ik gromde omdat hij al zijn kleren nog aan had, terwijl ik alleen nog in mijn slipje lag. Ik draaide ons om en ging op zijn kruis zitten. Ik schuurde er wat over met mijn heupen, waarna ik zijn shirt in 1 keer over zijn hoofd trok. Mijn handen baande zich een weg naar beneden, via zijn tatoeages, langs zijn sixpack tot aan zijn boxer. Ik kriebelde wat met mijn vingers net boven de elastiek. Zijn broek had hij ondertussen al zelf naar beneden geschoven. Hij gromde en draaide ons opnieuw om. Hij scheurde het slipje van mij af en dook naar beneden. Ik opende verlangend mijn benen en kromde mijn rug. Hij kuste mijn liezen en streek er zacht over. Ik kreunde en keek hem smekend aan. Zijn vingers opende mijn lipjes.

'Wie heeft jou zo nat gemaakt?' Ik gromde.

'Antwoord.'

'Jij!' Hij knikte voldaan en blies. Ik begon zwaarder te ademen. Hij kuste zich een weg naar mijn clit, waar hij zachtjes zijn tong over liet glijden. Ik kreunde hard en nam de lakens vast in mijn vuisten. Op een genadeloos tempo begon hij rondjes te draaien rond mijn knopje. Als doodssteek stak hij ook nog eens 2 vingers bij mij naar binnen. Hij kromde ze een beetje en begon ze wild bij mij naar binnen te pompen.

'Verdomme! Niet stoppen!' Riep ik, maar Zayn keek mij smerig aan en stopte gewoon. Ik gromde en legde hem op zijn rug.

'Die krijg je terug Malik.' Fluisterde ik hees en keek hem uitdagend aan.

i hope it will be a bit better than being kidnapped ft zayn and louisWhere stories live. Discover now