Selena POV

57 0 0
                                    

Ik schrok toen Zayn opeens de kamer inliep en Anne mee naar buiten trok. Daar was ik dan alleen in deze doodse kamer. Alles zou ik ervoor geven om dit verdoemde huis maar uit te geraken. Ik huilde nog steeds en liet me zo op mijn bed neervallen en staarde naar het plafond. Niet veel later viel ik inslaap. "Selena!" hoorde ik mijn moeder roepen. "Mama!" riep ik blij terug. Mijn moeder sloeg haar armen om me heen. "Wat is er met jou gebeurd?" vroeg ze bezorgd. "Ik was ontvoerd door twee hele enge mensen." antwoorde ik. "Alles komt goed dat beloof ik je." zei mijn moeder en toen opeens werd ik wakker. Was dit alles een droom. Langzaam opende ik mijn ogen. Ik schrok toen ik opeens Louis zag. Hij zat op mijn bed en streelde met zijn vingertoppen door mijn haar. "Je was schattig als je aan het slapen was. "zei hij. Louis lachte vriendelijk naar mij en drukte een kleine kus op mijn wang. Ik wou opstaan en uit deze kamer lopen maar net als ik rechtstond pakte hij mijn arm en trok me terug op mijn bed. "Wat dacht jij dat je ging doen slet?" vroeg hij. Maar ik weigerde te antwoorde. "Zeg het me!" schreeuwde hij. Enkele seconden later voelde ik een harde slag op mijn kaak. Mijn kaak deed echt pijn. "Sorry." zei Louis en hij streelde even kort over mijn wang. "Gaat het wel?" vroeg hij. Nu opeens was hij weer zo lief. "Ja, maar het doet wel veel pijn." antwoorde ik. Louis stond op en liep de kamer uit. Niet veel later kwam hij terug met wat ijs. Hij drukte het zacht tegen mijn kaak aan. Ik draaide mijn hoofd weg zodat ik naar de grond keek. Louis duwde met zijn vingers mijn hoofd terug naar omhoog zodat ik hem wel moest aankijken. Het eerste wat me nu opviel was dat Louis eigenlijk heel mooie ogen had. "Je ogen zijn echt heel mooi." floepte ik er zomaar uit. Hij keek me liefdevol aan "Dank je." zei hij. Louis sloeg opeens zijn armen om me heen en begon me te knuffelen. Dit kwam echt heel onverwacht. Ik wou me eerst wegtrekken maar dan moest ik opeens denken aan wat Anne gezegt had. Ik moest zorgen dat hij verliefd op me werd. Maar het begint er steeds meer op te lijken dat ik hem echt leuk begin te vinden. Selena dat mag niet je mag deze jongen niet leuk vinden dacht ik bij mezelf. Ik werd uit deze gedachten geschud toen Louis zijn lippen op die van mij drukte. Onze kus werd steeds heviger. Hij trok me zachtjes mee achteruit op bed.

i hope it will be a bit better than being kidnapped ft zayn and louisWhere stories live. Discover now