DİKKAT!! OKUMADAN GECMEYELİM LÜTFEN HATRIM İÇİN OKUYUN☺☺
Merhabalar ben rumeysa Karadağ bu benim yeni baslangıcım ilk defa bu hesabımdan yeni bir kitap yazıyorum ve beğenip beğenmemek size kalmış umarım beğenirsiniz ama lutfen yorumlarınızda kotu sözler ve hakaret içerikli sözler kullanmayalım okudugum bir kitapta isim vermiyorum reklam gibi olmasın sevgili yazar arkadaşıma denilmeyen sözler hakaretler kalmamış ve biz bir kız yazarlar olarak her ne kadar kotu yazssakta hiçbir hakareti hakketiğimizi dusunmuyorum. Ve ben eminim ki benim tatlımı tatlı canımın en en en içi okurlarım düşüncesiz ve kaba olmadıkları için boyle bir sey yapmazlar..
Bir de son olarak sunu soylım yorum yapıp yapmamak votelemeniz size kalmış
Bir sey ama sizin yorumlamanız ve begenmeniz benim hatalarımı ve doğrularımı gosterir umarım emeğimin karşılığını alırım....
Size iyi okumalar benim canımsı okurlarım.. . ☺☺☺Artık sıcağa dayanamaz olmuştum zaten üzerimde cıkartıcak kıyafet dahi kalmamıştı bikinilerle bile terden sırılsıklam olmuştum. Sey bu arada ben Efnan 19 yasındayım universite bir ogrencisiyim. Aslen İzmirliyimdir ama babamın ve annemin işleri gereği İstanbula tasınmıstık. cok uzulmustum bu duruma, İzmiri cok seviyorum cunku. su anda izmirde arkadaşlarımla tatil yapıyorum 1 hafta sonra okullar baslayacak ve istanbula 5 gun sonra geri dönecektim aman Allahım boyle cennet gibi bir yeri izmirimi nasıl bırakıcaktımki. bir dahaki yazı zor getireceğim gibime geliyordu.
Bu arada bilirsiniz İzmir kızlarıyla meşhurdur yani kızlarının güzelliğiyle bundan anlaşılacağı gibi Cook güzelim (ha simdi sakın aman ukala egoist demeyin sakın bunu izmirin erkekleri soyluyor yani Cook guzel oldugumu ama hepsi yazı sevgilisiz gecirmemek için yafşıyolar birnevi)
...........................
Hava gittikçe sıcaklığını arttırıyordu bende bizim cocuklari plajda bekliyordum. Sonra bukrelerın geldigini gorunce az da ferahlamıstım bugun plajda voleybol maçımız vardı. Bende hemen oturduğum masadan kalkıp bizim grupla selamlastım. Sahi kiminle mac yapacaktık bunları bukrelere soracagımı aklıma not etmiştim. Hepimiz masaya oturmuştuk emre ben bukre hande egemen ve melike takılırdık hep..
Aramızdaki sessizliği ben bozmuştum hemen oldugum yerden doğrulup bukreye :
"-bukre biz bugun kiminle mac yapıcaz tanıdıklar mı? "diye sormuştum. Bukre de citti bir yuz ifadesiyle bana cevap verdi
" - hayır efnancım tanımıyoruz bende bilmiyorum dogrusu kim olduklarını ama cokk iddialaılarmıs voleybolda onlarda 3 erkek 2 kızmış bizim tam tersimizler yanii"
Demişti bukre.
Merak ediyordum grup kaptanı kimdi isimleri neydi kac yasındaydılar. Cok meraklıydım allah kahretsınkı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Sefer Kaybedemem Seni
RandomYine bir yaz gunuydu sıcaktan kavruluyordum. Allah'a isyan etmek ne haddime haşaa da bu sıcagada isyan etmemek elde değildi.