● Pamuk Şeker ●

1.7K 85 16
                                    

Bir dakika ben bu kızı hatırlıyorum , Ali bana bu kızın fotoğrafını göstermişti . Bu Mina ! Ne işi var burda ?
Koşa koşa bize pardon Ali'ye doğru geliyordu . Bu ne demek oluyordu şimdi ? Mina koşa koşa geldi ve Ali'nin dudağına yapıştı. Bunların hepsi önümde oldu. 5 saniye bekledim , 10 saniye bekledim ama Ali geri çekilmedi .
Bir 5 saniye daha bekledim ama Ali çekilmedi . Bende elini sertçe bırakıp eve girdim ve hızlıca odama kitledim kendimi . Ağlıyordum, deli gibi ağlıyordum . Anıl yetmezmiz gibi Mina'da geldi ve aynı zamanda oldu bunlar . Dur biraz neden aynı zamanda ? Hem aynı zamanda gittiler hemde aynı tarihte geri geldiler . Ağlamamı kesip merakıma yenik düşerek Anıl'ın yanına gitmeye karar verdim. Anıl'ın yüzünü dahi görmek istemiyordum fakat bu işin peşini bırakmayacaktım .
Üstüme siyah bir ispanyol paça pantolon ile beyaz bir kazak giydim. Kazağın üstünede siyah bir ceket geçirdim. Makyajımıda yapıp saçlarımı kabarttım . Altına siyah topuklularımı giydim . Daha sonra siyah içine gerekli olan şeyleri koyabileceğim bir çanta aldım ve her durum için biber gazı koydum içine .Güzel görünmek istiyorum çünkü Anıl'ın onu istediğimi sanması lazım . Aslında öyle değil fakat ağzından laf alabilmem için fazlasıyla blöf yapmam lazım . Aşagıya hızla indim ve kapıyı açınca hemen önünde Ali'yi gördüm. Şuan umrumda bile değil. Kapıdan içeri daldığında bende onunla aynı anda dışarı çıktım. Kapıyı açıp arkamdan gelmeye çalıştı,
"Selin nereye ?" Arkamdan geliyordu,
"Sanane !" Hızla yürüyordum .
"Nereye ?!"
"Peşimi bıraksana Gerizekalı! Anıl'a gidiyorum!"
"Demek öyle , hemen sat ."
"İstediğini düşünebilirsin . Şuan seninle uğraşamam!"
Arkamdan gelmeyi bıraktığında arabama binip gittim .

Anıl'ın eskiden kaldığı eve gelmiştim çünkü burda olduğuna eminim . Kapıyı çaldım ve zafer Kapıyı açan Anıldı.
"Burda ne arıyorsun ?" Diye sordu.
"Özür dilemeye geldim " blöf yaparken kusucam şimdi.
"Tamam içeri gel ." Dedi ,saf bu çocuk ya .
İçeri geçtiğimde hiçbiryerin değişmediğini gördüm . Her zaman oturduğum yere otururken Anıl ise karşıma oturdu. Aramızda fazla mesafe yoktu .
"Yaptıklarım için özür dilerim . Ama sende beni tanıyan biri olarak bana böyle laflar söylememeni bilmen lazımdı"
"Doğru söylüyorsun bende özür dilerim . Barıştık mı ?" Depar yaptı çocuk ya .
"Bu konu için evet ama diğeri için sorularıma cevap vermen lazım ."
"Tamam ben hazırım "
"Neden gittin ? Hayatında benden başkasımı vardı ?" bacak bacak üstüne attım .
"Seninle barışmak istediğim için yalan söylemeyeceğim .
Evet vardı , bir kızı sevdiğimi sandım ve onunla kaçtım. Ama bak gerçekten ona aşık değildim, bir salaklık ettim ve kaçtım onunla . Bak gerçekten ben sana aşıktım. "
"Peki bunlar sindirmesi kolau şeyler değil. Kiminle kaçtın ? Kızın adı neydi ?" istediğim cevabı bekliyordum.
"Mina Duru adlı bir kızla . " İşte bu ! Acaba Mina'nın soyadı neydi ? Yine Ali'ye düştüm .
"Okay, şimdilik barışmadık ama düşüneceğim . Benim tuvalete gitmem lazım . Aynı yerde değil mi ?"
"Evet , bekliyorum "
Tuvalete gidip Ali'ye mesaj attım . "Mina'nın soyadı ne ?"
"Sanane " diye mesaj yazdı,  öküz.
"Söylesene be !"
"Duru ! Kızın adı Mina Duru . " işte bu .
"Tamam "
"Ne oluyor ?"
"Bana bak seni affetmedim ama şimdi telefon açacağım ve Anıl ile olan konuşmalarımı dinleyeceksin . Sakın sesini çıkarma,Hoparlörü açıcam . "
"Peki" yazdı .
Aradım, açtı. Telefonu cebime koydum ve içeri gidip oturdum .
"Evet Anıl . Şimdi olayı bana kısa şekilde bir kez daha özetle. "
"Ama hepsini söyledim. " gerizekalı söylesene be.
"Sen özetle, bir bildiğim var."
"Ben Mina Duru adlı bir kızla kaçtım, birbirimizi sevdiğimizi sandık ama sonradan geri döndük. Tüm olaylar bu ."
"Tamam anlattığın için saol, " kalktım ve kapıya doğru gittim.
"Salak " dedim sessizce . Anıl'da Arkamdan geldi .
"Ne yani gidiyor musun öylece ?"
"Aslında senin saf olduğunu biliyordum ama bu kadar olacağını sanmazdım." Diyip kapıyı çarptım ve arabaya bindim. Telefonu kulağıma götürdüm .
"Duydun mu Ali Bey?" Ali Bey kısmını bastırarak söyledim.
"Duydum . "
"Eee ? "
"Ne eee'si ?"
"Bir şey demeyecek misin ?" "Benim umrumda olan Mina değil, Sensin ."
"Peki Mina seni öperken niye geri çekilmedin ?"
"Anıl 2 yıl sonra karşına çıksa ve direk öpse seni sende donup kalmaz mısın ?"
"Galiba evet , ben şanslıyım ki öyle bir şey yapmadı ."
"Ama yine de geri çekilmediğim için özür dilerim "
"Affedildin ama o dudaklarını iyice sil ."
"Kendin silmeye ne dersin ? Öperek mesela .."
"O kızın dudaklarının izi varken Hayır derim . "
"Peki , izi yokken ne dersin ?"
"Galiba evet derim . "
"O zaman hemen siliyorum."
"Ama sen yinede yaptığın öküzlük için bir hediye alabilirsin."
"Süprizi içine sıçtın yani . Herneyse yine de ne alıcağım süpriz olsun ."
"Birbirimizi tamamlıyoruz resmen ."
"Aynen öyle güzelim.
"Yanına geliyorum , evde bekle beni " dedim.
"Her zaman güzellik " dedi ve telefonu kapattım. Eve doğru arabayı sürmeye başladım.

Gecenin Sırrı -Alsel -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin