haaien eiland

22 3 2
                                    

Er waren eens 3 kinderen die zaten in een vliegtuig het was een hele lange reis maar plotseling ging het vliegtuig heen en weer de benzine was leeg SHIT ze storten neer. Maar er is een probleem er is een kind dood gegaan, maar de piloot en nog 2 kinderen ze kwamen in het bos en vonden een boomhut ze gaan erin en ze vinden een kist met 2 vissen, 5 broden .
Ze hoorde geluid hrssss hrsssss, whaaaaa schreeuwen de kinderen gelukkig het is maar een tak.
Ze gaan op avontuur naar bomen maar die zijn er bijna niet zijn In de verte zien ze een boom met hout dat hadden ze nodig voor een eigen boot te maken voor naar hui te gaan onderweg als ze nog een boom vinden komen ze de piloot tegen de piloot had al heel veel hout mee ze maken een vlot ze hebben niet genoeg voor een echte boot ze varen en varen en varen en plotseling komt er storm maar fhoe hun overleven het toch.
Verder in de storm valt er een kind af van het vlot.
Whaaaaaaaaaaa, red mij red mij, gelukkig er kwam een dolfijn op hem af en zette hem weer op het vlot.
Ze varen verder en ze zijn bij amsterdam, gelukkig woont zijn oom hier maar die is op vakantie hij kent de weg hier dus best wel.
Ze zoeken en zoeken en opeens vinden ze een grot daar gaan ze natuurlijk in
Naar vele uren zien ze weer daglicht heey dat zijn onze vader en moeder.
De kinderen gaan naar huis maar thuis dachten ze , die arme piloot zo alleen met kerst en een van het kind vraagt mam mag de piloot ook bij ons kerst vieren mam zegt natuurlijk mag dat haal hem maar snel op dan kunnen we lekker kerst vieren .







Einde.

KsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu