Capitolul 2 .

210 14 12
                                    

As vrea sa va multumesc ca imi cititi poveste , chiar nu ma asteptam.

M-am intor sa el inbufnata , si i-am spus :

- Heii , nu mai chicoti ! spun eu enervandu-ma.

-O hai baby am ras is eu putin . - spuse el cu un zambet perves pe fata . Okey asta e ciudat ,a dica cand a intrat in clasa era timid si foarte dragut si acum ma ia pe mine cu "Baby"?! si iar aparentele inseala .

-Nu ma lua pe mine cu baby , mai blondule , spun eu enervata. Acesta a inceput sa rada , "murind"acolo de nervi.

#La Jade si Harry.

-Hei cretule , ce te uiti asa la mine , nu ai mai vazut fete care poarta decolteu ? hai muta-ti privirea ca imi ei culoarea , spuse Jade.

-Oo ba da am vazut , iar acum imi imaginez cum arati goala , spuse Harry , muscandu-si buza de jos.

-Oho ar fi bine sa nu iti mai imaginezi ca iti obosesti creierasul ala inexistent. spuse Jade.Harry rase usor apoi is indrepta privirea catre Niall care se mai uita din cand in cand la mine.

#DING DING , o doamne aleluiaaa pauzaa .

Eu cu Jade si Jennifer am iesit afara , pe iarba se putea observa un val de adolescenti in diferite grupuri , sau cum le ziceam noi "BISERICUTE". Dupa noi se tineau cei 5 magnifici , deja ma saturasem de ei. Harry trecuse pe langa Jade si o ciupi de fund , apoi marind pasul .

-UUUUh esti un nesimtit , idiotule , marş sa nu te vad . spuse Jade enervata.

-Stiam eu ca esti bunaa , mamaaa ce ti-as trage-o, tipa Harry . Tot liceul isi muta privirea spre grupul nostru , ne-am facut "micutee"si am plecat , in clasa , numai sa nu le mai vedem mutrele .

-O doamne ce idiot , spuse Jennifer consoland-o pe Jade .Nici bine nu am intrat in clasa , ca deja mi se intoarse stomacul pe dos , in clasa se afla Emily , o fata cu nasul pe sus , foarte bogata , care nu ma suporta nici pe mine nici pe fete.

-Mai mai ia uite pe cine avem noi aici , spuse e cu un aer de diva. Se pare ca au venit cele 3 idioate din Londra.

-Ha scuza-ma Bitch , ca nu avem banii tai dar suntem de 3 ori mai destepte ca tine , spuse Jennifer , asa ca Bitch please .

-Oo cineva stie engleza , ii replica Emily lui Jennifer . O fetelor voi nu osa va schimbati niciodata , o sa ramaneti niste RATATEEEE.

-Grr, Angi tine-ma ca de nu intru in parul ei saten , spalat cu enspe mii de feluri de sampon -spuse Jade enervata. Inainte ca Jade sa o apuce pe Emily de par , sa ii faca capul ca Skrillex , is spatele nostru se aflau Harry , Louis , Zayn , Liam si Niall .

-Ce fac fetili , zise Zayn cu un zambet stupid pe fata .

-Fetili se joaca MONOPOLY , vrei sa joci ?, spune Jennifer privindu-l cu dezgust.

-Ne prefer , sa stau sa ma holbez la bunaciunea de langa tine , replica el uitandu-se la Jade.

-Hei frate nu te atinge e a mea , spuse Harry.

-Nu-s a ta , tampitule . - spuse Jade nervoasa .

-O ba da vei fi ! ii replica Harry , in acel moment , Harry se duse buluc spre Jade o lipise de perete , si o saruta pe gat lasandu-i semn. Ea a gemut de placere inchizandu-si ochii. Harry ii dadu drumul si ii spuse:

-Acum esti a mea , te-am insemnat , Jade se uita la el cu furie , tinand mana la locul cu pricina , o durea.

"Orele" trecura repede , acum fiecare se ducea spre casa lui , ca in fiecare an eu ma duceam acasa cu gasca mea nebuna, radeam , vorbeam , ne mai ciondaneam , pentru ca asa fac prietenii.

...........

Ajunsa acasa , m-am descaltat , am pus jacheta in cuier , si am vrut sa ma indrept spre camera mea de la etaj, dar cineva ma oprise , acela era tata.

-Angi , vino putin in bucatarie - spuse el , zis si facut

-Buna tata , buna mama , hei piciule ii spun eu fratelui meu mangaindu-l pe cap.

-Buna scumpo , vrem sa iti spunem ceva . -spuse mama

-Ascult , spun eu cu un zambet bland pe buze.

-Eu si tatal tau trebuie sa plecam in America , pentru 2 ani , si avem o intrebare.

Am inchitit in sec si usor am spus : Care e intrebarea?

-Esti deacord sa ramai doi ani singura acasa , fara James , il vom lua acolo , ne-am gandit si te-am chinuit mult cu el, deci vrei ? - ma intreba mama. Ochii mi s-au umplut de lacrimi de fericire , am spus un mare DA apoi i-am imbratisat. Era o veste minunata , doi ani sau chiar mai mult casa e numai a mea ? cert e ca aveam aproape 18 ani deci puteam sa imi tin singura de grija , stiu sa gatesc , sa spal si toate cele necesare.

-Si cand plecati ? intreb eu nerabdatoare

-Pai in seara asta , bagajele sunt facute iar noi suntem gata de plecare.

-Va iubesc mult , imi pare rau ca v-am judecat in decursul anilor , acum imi dau seama ca munca depusa era pentru mine , multumesc ca aveti incredere in mine , spun eu cu lacrimi in ochi.

Timpul a trecut destul de repede , mi-am luat la revedere de la parintii mei si de la frate , si am zbughito sus, mi-am luat telefonul si le-am sunat pe Jade si Jennifer .

#Convorbire

Eu-Aaaaaaaaaaaaaaa

Jade-Ce ai tu de ce tipi?

Jen-Zi unde arde , ce ai facut ?

Eu- Ai meu sunt plecati pentru 2 ani in America impreuna cu , James iar casa e numai a mea , asa ca PARTY.

Amandoua: Aaaaa OMGF , PARTY , All day , all night.

Eu: Yep , va stept la mine intr-o ora.

Ele: Okey vom fi acolo.

#EndCall

M-am dus sa fac un dus ,am intrat in cabina de dus , lasand apa fierbinte sa imi mangaie trupul. Dupa 10 minute de rasfat , am iesit din dus doar cu un prosop pe mine , si m-am indreptat spre dulapul imens , l-am deschis si mi-am ales o rochie scurta neagra mulata din dantela cu spatele gol, mi-am uscat parul si l-am indreptat , am pus in picioare papucii mei cu toc de 15 cm , iar machiajul a fost simplu. Eram sigura ca fetele au invitat pe putin jumatate de liceu la mine. Am auzit soneria la usa , am tras aer in piept si m-am indreptat spre usa deschizand-o , erau fetel alaturi de ceva persoane , le-am imbratisat si le-am invitat in casa , erau extrem de sexy imbracate , la fel ca mine .

Jennifer avea o rochie albastra mulata cu paiete si o pereche de pantosi tot albastri , care imi aduceau aminte de ochii minunati a lui Niall. #PalmFace "Revino-ti" imi spun eu. Jade era imbracata intr-o rochie verde , cu decolteu , foarte ulata si cu pantofi crem . Parul fetelor era drept , ca si al meu , si machiajul foarte discret , rimel , tus si glos.

Petrecerea abea incepuse , bautura , muzica era minunat pana cand....

Dreams... F.f.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum