Bylo, nebylo....

55 1 2
                                    

WS003

Bylo, nebylo jednoho dne se narodila Ellie,bylo 23 prosince a ona byla jako takový  dárek  k vánocům. Ve stejný den se ve stejne porodnici narodil Jack. Maminky byly spolu na pokoji a tak se daly do řeči a postupně z toho vzniklo velké přátelství! Protože maminky Selena a Mia spolu trávili každý  den, tak se skamaradili i Ellie a Jack.Jejich přátelství  by jim mohl kdokoliv závidět. Oni dva si říkali všechno a nikdy si nelhali,bohužel  i v tom největším  přátelství  je trocha tajemství! ! A tady, v Elliiných a Jackovych 14 začíná  tento příběh.

Ellie

Dneska jedem s Jackem do kina na hunger games síla  vzdoru  2 část. Strašně se těším! Bože ale co si vezmu na sebe ??!! Šaty ! Nee proč šaty lepší budou normální  džíny... takhle jsem se rozmyslela snad hodinu a nakonec jsem si vzala obyčejný tílko  svetr a džíny. Stihla jsem  to jen tak tak protoze když  jsem byla u dveří, tak zrovna zazvonil Jack. Vyběhla  jsem ven a skočila  na něj . Začal  se smát.
"Ellie počkej  počkej kde je naše  přivítání??" Řekl  se smíchem.
"Promiň noo" slezla jsem z něho a udělali  jsme nas pozdrav který  spočíval v placnuti ruky, propletení rukou, obejmuti a tak. Tenhle pozdrav už  máme  spolu od malička . Vlastně už  ai nevim jak to vzniklo, ale jsme tak naučený.
"Tak princi kam mně  vemeš ?"
"Má  paní! ! Mohu vám nabídnout  Starbucks a poté kino? "
"Hmm tak to zní dobře ! Ještě  si to rozmyslím s tím vašim  vyhazovem"
"Jakým vyhazovem ?!!" Zařval  a začal  mě při  chůzi  lechtat. Já  jsem  hrozně lechtivá a on to moc dobře  ví.
"Nee ne ne Prosím Jackyy nee" křičela  jsem a smala se ale bylo mi to houby platný. Vzal mě za boky a vyzdvihl mě  do vysky a přehodil  si mě  přes  rameno.
"Jackyyy , jackyyy, pust mě! !"
"Odpros!"
"Prosim prosiim "
"Tak když  jinak nedáš " řekl  a postavil mě  zase na zem. Miluju tyhle naše  "hrátky " nevím  co bych bez něj  dělala...
Ve Starbucks jsme si dali cappucino se šlehačkou. Do kina jsme dorazili pět  minut po začátku,  naštěstí  byly reklamy. Sedli jsme si do poslední řady. Bože!  Miluju ten film. . Sledovala jsem to tak že  jsem vůbec  nevnímala  okolí. Najednou v tom filmu začala  stříkat  voda. Ale bylo to tak nečekaný ze  jsem upnlne totálně nad skočila a protože jsem to kafe mela otevřený tak jsem ho omylem vylila na sebe i na Jacka !!
"Omg Jackyy promiň! !" Vyjekla jsem a vatahla z tašky kapesníky a utiral0la mu tričko.
"Dobrý  dobry.." řekl  a chytnul mi ruku. Podivala jsem se na něj..... jeho ruce se mi ovynuly kolem pasu, a začali  jsme  se  líbat. Zavřela  jsem oči a nechala se unášet jeho polibkem. Zajel mi rokou pod triko a hladil mě po zádech. Cuchala jsem mu vlasy . Najednou jsmd se odpojili a hlasitě vydechovali a zmateně se na sebe koukali.  Do očí mi vhrkly slzy !! Tohle se nemělo stát !! Zvedla jsem se vzala kabelku a běžela pryč. Slyšela  jsem  jak za mnou volá ale nereagovala jsem. Jen běžela  a běžela..........

A takto skončil krásný  ale  smutný příběh dvou zamilovaných lidi. Spolu se už  vídali  jen když  museli a  nikdo si nedokázal  vysvětlit  co se mezi nima stalo. Nikdy to nikomu neřekli...
A zazvonil zvonec a moderní  pohádky  je konec..

"Taak Natalyy už  si hajni a spinkej zítra  je taky den!"
"A mamííí budeš  mi zítra  taky vyprávět o Ellie ??"
"Nebooj budu zlatìčko ale ted už  spát."
"Dobrouu"
Rozloučila se Ellie se svou malou dcerkou a odešla za Svým  manželem s hlavou plnou vzpomínek  na krasné dětství......


Bylo, nebylo....Kde žijí příběhy. Začni objevovat