Leven school, moest er om 6.00 alweer uit, jeej :(
Hoofdstuk 2'Luuk!'
Riep Bodil hard vanuit de keuken.
'Ja!'
Riep hij terug ondanks hij al naar de keuken was gelopen om te kijken wat er was. De vrolijke Benji liep met Luuk mee waaruit Bodil kon halen dat Luuk met Benji aan het spelen was.
'Kun jij bij de eieren?'
Luuk begon te lachen.
'Jij bent echt klein.'
Bodil stak haar tong uit en gaf hem een tik tegen zijn buik.
'Jij bent gewoon groot.'
Bodil pakte haar telefoon erbij en zag dat ze een bericht had van Viktor.
Viktor Fischer:
Ha Bo, volgende week Ajax - PSV, dit keer mag ik wel mee spelen :p ben je er ook of moet ik kaarten regelen? X
Bodil Jensen:
Ha Vik, ik kom zekers! Ik app wel als ik kaarten heb kunnen krijgen x
'Luuk ga je volgende week naar Ajax PSV?'
Luuk schudde zijn hoofd.
'Vreet ik mezelf alleen maar op.'
Bodil knikte begrijpend. Dat betekende dat ze alleen zou gaan, en dan was het nog alleen de vraag of Luuk dat niet erg zou vinden. Ze hurkte zich boor Benji en aaide hem wild achter zijn oren.
'Is het goed als ik wel ga?'
'Tuurlijk, niemand houd je tegen.'
Na de wedstrijd PSV - Ajax had Bodil nog veel contact met Viktor, maar het kwam niet verder dan appen, wat vooral kwam omdat Bodil zo ver van Amsterdam vandaan woonde en ze dus aan Luuk moest uitleggen wat ze in Amsterdam moet doen. Bodil stond weer op en gaf Benji nog snel een aai over zijn kop. Ze pakte haar telefoon van de tafel en ontrgrendelde het.
'Hey telefoonverslaafde.'
Bodil keek op van haar mobiel en zag dat Luuk de eieren al naast de bak met beslag had neergezet.
'Wat doe je toch constant op dat ding.'
Gniffelde hij.
'Ik app met Naoom maar dit keer keek ik naar foto's van vanochtend.'
'Wat heb je vanochtend gedaan dan?'
Bodil hield haar telefoon met een grijns voor Luuk's gezicht die in de ochtend helemaal niks had gemerkt dat Bodil foto's maakte.
'Ahnee, is dit karma?'
Luuk, die doelde op zijn actie een week eerder, wist dat die foto's niet veilig waren bij Bodil en hij probeerde dan ook haar telefoon af te pakken maar nog net op tijd trok Bodil haar arm weg.
'Je gaat er toch niks mee doen.'
'Mh ligt eraan.'
'Aan wat?'
Bodil dacht na over wat ze ging zeggen waarmee ze te lang wachtte waardoor Luuk al haar telefoon te pakken had.
'Nee Luuk blijf af! LUUK!'
Luuk liep weg en probeerde haar code te kraken.
'Je weet hem wel.'
Zei ze en sprong op zijn rug.
JE LEEST
De Nieuwe Klassieker
FanficBodil en Luuk zijn vijf jaar samen als Viktor Fischer om de hoek komt kijken. Tijdens de wedstrijd PSV - Ajax zit Viktor wegens zijn blessure in een sky-box, waar Bodil diezelfde wedstrijd ook in zit. Na die wedstrijd houden de twee contact, maar ko...