Christmas Gift

3.4K 105 14
                                    

Harry
„Co ti je?" Střelil jsem pohledem po Louisovi. Byl nějaký roztěkaný. Pořád kontroloval mobil a donutil i mě, ačkoliv jsem byl myšlenkami u holky, co jsem potkal ráno v pekárně, zaměřit svou pozornost na něj. „Nic..." Div se nenatáhl. Mobil se mu rozezněl a on vyrazil ze dveří zkušebny. Niall, který akorát vcházel se nalepil na stěnu a nechápavě na něj hleděl. „Co mu šibe?" „Netuším. Je jak na jehlách... Kde je Liam?" „Má zpoždění, trocha sněhu a doprava kolabuje." Uchechtl jsem se nad „trochou sněhu." Tak bílý prosinec jsem si vybavoval jen z dětských let...
„Děje se něco, Tommo?" Za zády se mi ozvalo heknutí. Niall se pověsil Louimu na záda a ten ho marně shazoval. Byl pryč deset minut, asi... Niall pochopil, že se mnou taky nic nebude a brouzdal po netu. Já civěl z okna a vybavoval si tu holku.

Modré oči, tak zvláštně tajemné. Dokonalé rty, svádějící k polibku. Plavé, delší vlasy... Byla nádherná a fascinovala mě. Zaujala mě, aniž bych viděl její tvář. Stála přede mnou, poklepávala nohou do rytmu koledy a frustrovaně si povzdechla pokaždé, když lidi před námi chtěli od všeho, co bylo v nabídce, minimálně dva kousky. Sám jsem pospíchal a už chtěl odejít, když chlap, co stál před ní se nějak zbrkle posunul vzad a vrazil do ní. Nečekala to a spadla mi do náruče.
„Pardon!" Vydechla a odtahovala se, v tu chvíli otočila hlavu a já na ni jen civěl. Poťouchle se uculila a zase jsem mohl vidět jen temeno hlavy. Na sucho jsem polkl a doufal, že do ní chlap znovu vrazí. Už jsem neměl naspěch a pohledem skenoval siluetu jejího těla.

V prvotní chvíli jsem měl pocit, že ty oči znám. Byly mi povědomé a přitom tak vzdálené. Nicméně, šanci dál přemýšlet jsem nedostal. Fronta se rapidně zkrátila a mohl jsem slyšet, jak diktuje, co chce. Když zaplatila, obrátila se a pobaveně se usmála. Mrkla, zastrčila si pramen neposlušných vlasů za ucho a se sklopeným pohledem se kolem mě protáhla.

„Hochu! Tak co to bude?" Osoby za mnou se začali smát a já se díval jen a pouze na zvoneček nade dveřmi, kterými zmizela na ulici. „To je jedno..." Další salva smíchu. Prodavačka, ačkoliv se snažila nesmát, vybuchla smíchy, do rukou mi dala sáček s nějakým pečivem a já, stále silně, doslova zmatený, se otočil k odchodu. „Frajere, co tak zaplatit?" „Nechte ho, já to zaplatím." Smál se chlapík, co stál za mnou. Následoval další výbuch smíchu. Prodavačce tekly slzy a já jako ve snách vycházel ven. Šum kolem neutichal, zaslechl jsem několik slov o tom, jak hezká tvářička zmate kohokoliv. Až u studia mi došlo, že jsem tam fakt neplatil...

„Musím s vámi mluvit. Ale až tu bude i Liam..." Sesunul se Louis na pohovku a přivlastnil si moje kafe. Zmíněný vpadl do dveří za pár minut. Vztekal se a oprašoval ze sebe sníh. „Co je? Jeden čumí do blba, druhý vypadá, že se zhroutí a ty chceš prasknout?" Zvedl jsem hlavu a podíval se na Nialla. Zuřivě kousal do bagety a s plnou pusou se ohrazoval. Já jen trhl rameny a pohlédl na Louise.

„Kluci..." „No?" „Mám ségru... Další!" Vyměnil jsem s Liamem a Niallem nechápavé pohledy. Kdy k sakru Jay otěhotněla a proč to víme, až teď?! „Kdy se narodila?" Vydechl Liam. Niall přestal kousat a zíral na Louise, jako kdyby ho viděl poprvé. „Před devatenácti lety." „Cože?" Inteligentní otázka, vím... Ale pronesli jsme ji všichni zaráz a dál jsme na něj civěli.

Louis se dal tiše do vyprávění. Když skončil, chvíli ještě panovalo ticho a pak následoval dotaz, kdy nás teda seznámí. Propíchl nás pohledem a pak smutně sklonil hlavu k podlaze. „Chápete to? Mám hromadu sourozenců, ale všechny nevlastní. Jediná, vlastní sestřička... A já vyrůstal bez ní."

Když se Louis narodil, jeho máma stále žila s jeho pravým tátou. Sice jim to neklapalo, ale vydržela s ním celkem dlouho. Tak dlouho, že znovu otěhotněla a porodila holčičku, o kterou však přišla. Troy od ní odešel a ona musela podepsat jakousi smlouvu, ve které se vzdává práva na dceru. Troy ji už pár let podváděl, a se svou milenkou se marně snažil o dítě. Jay se holčičky vzdala pod výhružkou, že ji vezme jinak i Louise. Ten v tý době měl čtyři roky, moc světu nerozuměl a to, že bude mít sestřičku ani nevěděl. Povedlo se jim to zatajit bravurně. Teď, o devatenáct let později, na to přišel náhodou.
Týden strávil v Doncasteru, společně s Brianou a jejich dcerkou a našel svou mámu v slzách. Když se uklidnila, vše mu řekla a ukázala fotky miminka, těsně po porodu.

Christmas giftKde žijí příběhy. Začni objevovat