t h i r t y f i r s t ⭐

3.1K 167 8
                                    

Sophie: mami azt mondta, hogy magántanuló leszek, és akkor tudsz nekem segíteni (:

Ashton: oké, matekból úgyis jó voltam :P

Sophie: tudom, de így több időt tölthetünk egymással

Sophie: és nem kell korán felkelnem, hogy normálisan elkészüljek :)

Ashton: ez nagyon jó hír, bébi :)

Ashton: mindig is magántanuló akartam lenni

Sophie: én is. örülök, hogy mami fog tanítani

Ashton: anyukád nagyon okos! :)

Ashton: mi van apukáddal? sosem meséltél róla

Sophie: mama elhagyta őt, mert alkoholista volt. még kiskoromban történt. akkor Brisbane-ben laktunk.

Sophie: de hé, néha át tudsz majd jönni tanulni, ha a mama nem ér rá? azt mondta, hogy te is nagyon okos vagy :)

Ashton: biztos vagyok benne, hogy igen :)

Sophie: :)))

Ashton: mi történt, hogy már nem hívsz apucinak?

Sophie: nem voltam biztos benne, hogy szeretnéd, hogy folytassam

Ashton: aha, folytasd, kérlek ;)

Sophie: oké :) nos, van kedved átjönni, apuci?

Ashton: ami azt illeti, már úton vagyok, bébi ;)

Sophie: uhh, oké :)

Sophie ledobta a telefonját az ágyra, majd felpattant és a gardróbjába sietett.

alsó ajkát beharapva kémlelte magát a tükörben. megfordult, hogy háttal legyen a tükörnek, és láthassa hogyan áll a fenekén az a fehérnemű, amit még Ashtonnal vettek.

összeráncolt szemöldökkel visszafordult, és most a pocakját kezdte el vizslatni. vett egy mély levegőt, és benntartotta. amíg ki nem fújta a levegőt, addig elégedett volt a saját látványával, de sajnos mivel levegőre szüksége volt, ezért muszáj volt kiengednie. homlokát ráncolva nézte tovább magát, majd csalódottan megrázta a fejét.

utálta azt, ahogy kinézett. hangosan szidta magát, azt mondogatva a tükörnek, hogy nem is vehetne fel ilyen fehérneműket, mert ő nem vékony, és szép. fújtatva kilépett a gardróbból, majd elterült az ágyán, és arcát a párnáiba fúrva durcázott tovább.

egy jó ideje már ott feküdt, amikor hallotta, hogy valaki a kilincsét birizgálja, de mivel az ajtó be volt zárva, ezért nem tudott bejönni, úgyhogy a matatást kopogás váltotta fel.

Sophie felpattant az ágyáról, majd gyorsan magára kapta a fekete-piros, plüss köntösét, és úgy nyitott ajtót.

a másodperc töredéke alatt kivágódott az ajtaja, amint kinyitotta, és vissza is csukódott. Sophie-t a derekánál fogva hozzászorították az ajtóhoz, és Ashton telt ajkai azonnal lecsaptak az ő ajkaira.

Sophie visszacsókolta a fiút, de eléggé össze volt zavarodva, ezért eltolta magától Ashtont. ezt az alkalmat abban a pillanatba kihasználta, és Sophie kulcscsontját kezdte el harapdálni óvatosan.

'Ashy, mit csinálsz?' kérdezte aprót kuncogva Sophie, míg Ashton továbbra is a kulcscsontját csókolgatta, apró kis szívásnyomokat hagyva a lányon.

'nagyon kanos vagyok.' motyogta a fiú, majd megragadta Sophie combjait, felemelve őt, és erősen a falhoz nyomta.

'ó-óh.' válaszolt, miután rájött, hogy Ashton most többet akar, mint egy kis ölelkezés.

innocent ; |a.f.i.| Donde viven las historias. Descúbrelo ahora