Μια περίεργη ανακάληψη

3.2K 212 3
                                    

Αλεξ

Ο αρχισυντάκτης του περιοδικού είχε έρθει αλλά όχι μόνος του. Είχε φέρει μαζί του και άλλους δύο δημοσιογράφος.

"Λοιπόν, πριν μιλήσουμε για το οτιδήποτε θα παρακαλούσα πολυ οι δημοσιογράφοι να περάσουν έξω."

"Μα κύριε Νίκολσον, μετά το χθεσινό σκάνδαλο νομίζω ότι είναι απαραίτητη οι δημοσιογράφοι." Αντίγυρίσε ο αρχισυντάκτης και εγώ ένιωσα να μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.

"Αυτό το σκάνδαλο είναι επινόηση του δικού σας περιοδικού. Θα παρακαλούσα για αρχή τουλάχιστον να μιλήσουμε οι δυο μας." Έκανε νόημα στους δημοσιογράφους να περάσουν έξω. "Σας άκουω τι έχετε να μου πείτε;"

"Λοιπόν, θα ήθελα να διαγραφεί το άρθρο από το περιοδικό σας,γιατί αυτή η πληροφορία είναι ψευδείς, και και αν δεν την διαγράψετε από το περιοδικό σας θα προβώ σε μηνύσεις."

"Αυτό που λέτε δε γίνεται. Το περιοδικό έχει ήδη κυκλοφορείσει. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αναφέρουμε στο επόμενο τεύχος ότι αυτή η πληροφορία ήταν λανθασμένη, και να εκδόσουμε ένα νέο άρθρο που θα περιγράφει την σχέση σας."

"Υπάρχει και άλλη λύση. Να αποσύρεται αυτό το τεύχος του περιοδικού."

"Μα τι λέτε κύριε Νίκολσον, αυτό δε γίνεται ο εκδοτικός οίκος θα χάσει πολλά χρήματα."

"Δεν με καταλάβατε, αν δεν γίνει αυτό τότε θα προβώ σε μηνύσεις και τότε θα χάσετε πολύ περισσότερα χρήματα."

"Με φέρνετε σε πολύ δύσκολη θέση, όμως θα κάνω εισήγηση για αυτό που μου είπατε τον ιδιοκτήτη του περιοδικού και εκείνος θα αποφασίσει. Αν θέλετε μπορώ να σας ενημερώσω τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail για την απόφαση του."

"Αυτό νομίζω είναι η καλύτερη λύση. Θα σας παρακαλούσα να με ενημερώσετε σύντομα. Ευχαριστώ και αντιο σας." Είπα και συμφώνησε. Μετά που έφυγε ο αρχισυντάκτης και οι δημοσιογράφοι συνέχισα μέχρι αργά να δουλεύω. Αργά το βράδυ γύρισα σπίτι μου, και βρήκα την Άννα στο γραφείο μου να κοιτάζει κάτι στον υπολογιστή.

"Γιατί δεν κοιμάσαι; Είναι δύο η ώρα."

"Σε περίμενα. Τι έγινε με τον αρχισυντάκτη; Τι συμφωνήσατε;" Της είπα όλα όσα έγιναν, Εκτός από το γεγονός ότι το άρθρο είχε βάλει να το γράψουν ο αδελφός της. Εκείνη μου είπε ότι πήρε κάποιες αποφάσεις, ότι δεν θα πάει στη σχολή για λίγο καιρό, μέχρι να ξεχαστεί το θέμα. Δεν μπορούσα να της πω να μην το κάνει. Την είχα δει χάλια ψυχολογικά και δεν ήθελα να την πιέσω. Μετά από λίγο πέσαμε για ύπνο. Το επόμενο πρωί σηκώθηκα πολύ νωρίς, αλλά δεν την βρήκα δίπλα μου.



Ωχ! Τι έγινε τώρα;
Τα σχόλια δικά σας!!

Απροσδόκητος έρωτας (βιβλίο 1) #Wattys2016Место, где живут истории. Откройте их для себя