Gunel sen benim icin altindanda degerlisin...

19 4 2
                                    

Daha cok kucuktum.Bazen yollarda okuldan gelen arkadaslari izlerdim.Acaba benimde boyle arkadasim olucakmi diye dusunup dururdum...

******
Bir gun odama gectim ve elime kalem aldim.Yazi yazmayi bana ablam ogretmisdi.Kalemi alime alip nasil bi arkadas istiyom diye yazmaya basladim.

**********
Benim defterimde bunlar yaziyodu:
Ben okula giderken ablam kadar beni seven bi arkadasim olsun istiyom o arkadas bana hep yakin olsun benimle aglayip benimle gulsun ve en yakin sirdasim olsun...

*********
Bazen boyle yollara bakarken kavga edenleride goruyodum.Bazilariysa kardes gibiydiler...

******
Ve ben buyudum.Artik okula gidiyodum.Okulun ilk gunu cok heycanliydim.Sinifa giren cocuklar arasinda bende vardim...

******
Sinifda 27 kisi vardi.Ve ben bir tane kizla ayni siraya oturdum.Kiza kanim cok isinmisdi suretli yuzune bakip gulumsuyodum.Ve kizin ismini sordum.Kiz bana cevap verdi ve dedi: İsmim Asli .Bende kiza kendimi tanitarak benimde ismim Hulya dedim.

*******
Asliyla cok iyi arkadas olmustuk ve birbirimizden ayrilmazdik.Kizi ablam gibi seviyodum.

********
Artik seneler gecmisti.Biz 15 yasindaydik.Ve birgun okuldan eve geldim.Odevleri yapmaya baslamisdim.Okul dolabimda eski defterimi buldum.Ben defteri okudugumda kendi kucuklugumu hatirladim.

******
Sabah okula gittim.İlk ders bitti ve zil caldi.Asliya yaklasip defteri ona verdim.Asli bu ne Hulya diye bana sordu.Ben sadece oku dedim.Asli okuyup bitirdikten sonra kollarini acarak bana kocaman sarildi tabi bende.Ve ben Asliya dedim "Asli seni ben yazdim"
*********
(Ve bu hikayede oldugu gibi benimde bi arkadasim var.Onun ismi gunel ben onu cok ama cok seviyom biliyomusunuz onun yanindayken arkadasimin yaninda oldugumu diyil karsesimin yaninda oldugumu hiss ediyorum...)

Arkadaslik Kirilmaz Bagdir...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin