02. van, ami jó

701 38 4
                                    




szóval igen, két hónap kihagyás után visszatértünk, hogy a szólásszabadság hirdetésének nevében összetörjük pár feltörekvő "író" álmait...

de nem ma.

ugyanis, az előző, kissé heves hangvételűre sikerült kritika után, ma végre valami jóval nyugtatom le a háborgó népet.

itt gyorsan egy kis kitérőt tennék és megköszönném azoknak, akik megértették a blog lényegét és elfogadták a működését.

tehát, nem is húznám tovább a szót, ezúttal @dorkaso Happily című művéről lenne szó.

a történet dióhéjban: Kathy Cascini a Sheffield-i Egyetemen tanul igazán szórakoztató barátai társaságában. egy nap, mikor épp a törzshelyükön tanyáznak, a tulaj barátai egy kisebb koncertet adnak. Kathy ekkor pillantja meg először Harryt, a göndör hajú álompasit, akire a tudatalattija mindig is vágyott. és mikor azt gondolnád, hogy ez a történet abszolút klisés, fel kell világosítsalak, hogy EGYÁLTALÁN NEM AZ. nem szeretnek egymásba egyik pillanatról a másikra, nem szexelnek egy három mondatot tartalmazó beszélgetés után és nem, Harry nem vámpír.

ha ez még nem lenne elég, a megfogalmazás igényes, választékos. jelentősen sokszor ismétlődő helyesírási hibát egyszer sem találtam.

a sok leírás ellenére sem unalmas a történet, ezzel megdöntve a lusta olvasók legnagyobb sztereotipikus feltevését. nincs összecsapva, kiválóan alapos, ebből látszik, hogy az írónőnek van fogalma arról, amit ír.

a főszereplők szimpatikusak, de a legfontosabb, hogy teljesen reálisak. Kathy okos, értelmes lány, akinek szépen felépített személyisége és családi háttere van. Harry esetében ugyanez a helyzet.

egyik szereplőről sem tudnám azt mondani, hogy teljesen negatív karakter, kivéve talán Luke-ról, de róla elég keveset tudunk meg.

véleményem szerint sokkal több ilyen fanfiction-nek kéne lennie. és most lehet, hogy kissé elfogultnak hangzik ez az egész, de higgyétek el, rengeteg borzalmas történet után rátalálni erre egy all-inclusive nyaralással ért fel.

egyetlen hibát tudok megemlíteni; a részek nem érkeznek elég gyakran.

ezúton is szeretném megköszönni az írónőnek, hogy kiemelkedően javítja a hazai Wattpad minőségét. tényleg.


Pontozás:

borító: 9

történet: 9

helyesírás: 9

főszereplő: 10

kreativitás: 9


ez a történet teljesen jó, és ajánlom is, hogy ha van némi szabadidőtök, mindenképpen olvassátok el.


N

KritikákTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang