Vine perioada sărbătorilor, totul e perfect nu? Uni primim cadouri de la părinții/prietenii noștri, alții care au fost cuminți, primesc cadourile de la renumitul "Moș Crăciun".Dar pana la urma ce stim noi despre Moșul acesta? Exista o multime de legende despre el, dar numai una este adevărată.
Se spune că, in prima noapte de Crăciun, cand Domnul Iisus s-a născut, Maria a căutat adăpost pe la ușile oamenilor, dar din păcate nimeni nu a lasat-o înăuntru ca sa nasca, până a ajuns la o bătrânică, care era căsătorită cu un om aspru si rau de suflet.Femeia i-a primit in ieslea ei sărăcăcioasa, ascnzandu-i de soțul ei. Dupa ce a născut, datorita plansetelor copilului, bătrânul a aflat adevărul. A fost atat de nervos încât i-a tăiat mâinile soției lui . Maria a vindecat-o cu puteriile ei cerești, iar bătrânului i-a "curățat" sufletul, transformanul intr-un om bun.
Se pare ca el a inceput sa fie un om exemplar, caruia îi facea placere sa dăruiască copiilor diferite cadouri.
Totuși se spune ca dacă el încetează din a mai face cadouri. ...s-ar putea sa se întoarcă la normal. Sa devina rău si sa caute razbunare pentru acești ani irosiți in care el a fost bun.Asa ca aveți grija , dacă intr-un an moșul nu va mai aduce cadourii, alertați rapid poliția. :)
Sărbătorii fericite♥